Despre mine !

Salut! Nu o să vă dezvălui numele meu ,pentru că mi-se mare mai interesant să îmi postez gândurile,
sentimentele și părerile sub stindardul de ”o fată anonymă”.
Am luat hotărârea de a-mi face acest blog, pentru a exploata un dar foarte interesant pe care l-am descoperit recent, imaginația! Până acum credeam că nu am nimic special pentru că nu arăt într-un aumit fel, nu fac anumite lucruri, nu am aceiași viziune și aceialși rapiditate în a face anumite lucruri ca persoanele care mă înconjoară, mamă ce lentă mă simțeam :))))) asta este, trebuie să mai fie și broaște țestoase pe aici :)))).
Îmi doream mereu o familie în care să existe respect , înțelegere, armonie ...dar stați eu am o familie, dar nu prea îndeplinește aceste standarde nici măcar de sărbători, dar așa cum sunt , sunt ai mei  ;3 . Sunt sigură că și tu, cel sau cea care citește asta acum, ai o familie,  nu contează din câți membrii este formată sau ce comportamete au,  apreciați!
Sunt sigură cel sau cea care citești asta acum, poate plângi, zâmbești, treci printr-o perioadă mai stresată, mai grea sau deosebit de ușoară, idiferent mulțumesc că ți-ai rezervat timp să citești ce am scris eu pe aici,  indiferent cum te simți tu în interior sau exterior, ești special(ă).... 
Despre mine pot să vă spun că sunt studentă prin acest spațiu carpato-danubiano-pontic :))) și încerc să fac ceva cu viața mea, chiar dacă mai lent! :D
    Am o înălțime medie, ochii căprui și o ”forță” cât toată Calea lactee :)))). Împreună, eu și cu voi o să mai râdem, o să plângem, o să ne plictisim când imaginația mea o să fie în ”vacanță ” ;))) și multe altele.
Peste ceva timp, o să scriu și câteva articole despre anumite teme și o să vă ”curentez” cu firele mele de poveste :)))) .
Vă pup pe toți și pe toate !
                                                                                       
                                                                                                         

                                                                                             A voastră Anonymă !

Comentarii

  1. Interesanta prezentare si astept cu nerabdare urmatoarea postare. :* pupic

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Depresia antenatală! ( În sarcină)

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!