Astăzi am cultivat un zâmbet!

      Mă uit în jurul meu şi văd numai oameni trişti, iar  prima dintre aceştia sunt eu!  Acum  câteva  zile am vizionat videoclipul cântăreţei
Sia : "You're never fully dressed whitout a smile", iar asta mi-a amintit de faptul că am uitat să zâmbesc, probabil de frică. Frica ne-a adus în stadiul de a uita de noi şi de faptul că pe aici suntem ca într-o "călătorie". Această călătorie ne deplasează prin regiuni călduroase( când suntem fericiţi), mai reci ( când avem o perioadă mai grea), pustii( când numai ştim ce rost avem pe aici). Trecem prin drame, încă din copilărie, când suntem excluşi, pentru faptul că nu arătăm la fel de bine ca ceilalţi, poate  nu avem aceleaşi înclinaţii şi lista poate să continue.
   După cum spuneam, vreau să îmi recultiv zâmbetul pe care l-am pierdut. Acest lucru se poate face doar prin exerciţiu zilnic. Ne trebuie 45 de zile pentru implementarea unui comportament, vă daţi seama ce experimentaţi suntem? De aceea ne trebuie o dramă pentru a ne justifica, zâmbetul  de azi. Pentru a ajunge cineva, este mai impresionant dacă avem o poveste dramatică în spate.
     Am deviat puţin de la subiectul principal, aşa că să revenim. De fiecare dată când o să găsesc ceva care să mă inspire, am să vi-l împărtăşesc şi vouă prin seria de articole " Azi am cultivat un zâmbet ."
 Cauza zâmbetului de astăzi o să fie videoclipul prezentat anterior : "You're never fully dressed whitout a smile". Vă doresc vizionare plăcută şi o seară plină de zâmbete, dragii şi dragele mele!

Comentarii

  1. Tu nu ma cunosti pe mine, sa stii cine sunt. Credeam ca la cat de critic te crezi, adevarul este undeva la mijloc. Daca ma stii, probabil ai intrat pe "Minus si plus", blog creat tehnic de cineva, articole scrise de altcineva, care din pacate sau mai bine zis fericire, mi-a fost spart acum cateva luni. Acum incerc sa fac ceva eu singura! Nu te am obligat eu sa vi sa citesti prostiile si ipocriziile mele. Nu stau acum sa " dezgrop mortii" si sa le aflu structura chimica. Ce a fost, a fost ! Greselile sunt ale mele, daca ma apuc si eu acum sa arunc vorbe urate despre altii nu ma ajuta cu nimic. Linistea mea este mult mai importanta. Te invit sa nu mai accesezi acest blog plin de prostie, pentru ca nimeni nu este perfect. Exista o vorba : 'De ar fi roata si patrata, tot se intoarce ea odat!".Multumesc pentru tot! O fata anonyma( pentru ca numai eu ma stiu cu adevarat si Dumnezeu)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)