Demonul îndrăgostit! Partea a 2 a

Era  chiar acea fată, plină de sânge! Uimit a luat-o în brațe și a intrat cu ea în casă pentru că în acel
moment nu  avea ce să facă,  tocmai atunci lumina își făcuse apariția iar blestemul intra în vigoare.
Intrând în acea casă întunecată, nu știa ce să facă??? Ceva din pieptul lui începuse să bată foarte tare, iar pe obraz ceva care semăna cu apa curgea pe obrajii lui albi ca varul...
A luat-o în brațe și a așezat-o  în patul lui vechi, uităndu-se la ea și curgându-i șiroi acea ”apă” din ochi. Nu știa ce să îi facă?? De ieșit afară să cheme pe cineva nu putea, să facă el ceva, nu știa??!!

A stat lângă ea ore, fără să scoată un sunet. După multe ore de așteptare, fata a început să miște mâinile și  a deschis ochii! Era foarte frumoasă, chiar dacă era plină de vânătăi. Avea niște ochi albaștrii precum un cer senin, părul negru, fața albă și presărată cu picături de sânge...
Cum a deschis ochii a întrebat speriată:
- Unde sunt? Cine ești?
- Eu... te-am găsit la ușa mea, plină de sânge...
- Te rog să nu îmi faci rău!
- Nu, stai liniștită! Nu îți fac nici-un rău... nu aș putea... .
Fata stătea speriată în cel mai îndepărtat colț al patului, iar demonul stătea și se uita la ea...
- Te rog îmi poți aduce puțină apă?
- Imediat!
- Mulțumesc!
Fata, a luat apa, a rupt o bucată de cearșaf și a început să își panseze rănile. Demonul văzând toate astea a întreat-o:
- Ce faci acolo?
- Îmi curăț rănile, să nu se infecteze!
- Da!
- Da!
- Ce s-a întâmplat?
- Este o proveste lungă, sigur nu vrei să o asculți...
În timp ce se realiza această conversație de afară s-au auzit niște sunete tare bizare. Fata cum le a auzit a început să tremure și a zis:
- Au venit după mine! O să mă omoare!
- Ce s-a întâmplat? Cine sunt acești oameni? Ce vor?
- Nu deschide, te rog!
- Nu o să deschid, îți promit! Spune-mi ce s-a întâmplat!
Acei oameni, au intrat înăuntru înjurând și strigând-o pe fată. Au început să caute prin curte, ajungând în sfărșit la ușa casei.
- Oricine ai fi aici, deschide! Pentru că dacă nu o să intrăm cu forța!
- Nu deschide, o să mă omoare! (a început să spună fata).
- Stai liniștită aici, o să merg să văd ce se petrece, nu îți face griji nu o să îi las să ajungă la tine!
Demonul a plecat, sărutând mâna fetei. Uitându-se pe geam, soarele  începea să apună și pe fața acestuia un zâmbet a apărut.

Ieșind afară a întrebat:
- Ce se petrece în curtea mea?
- Stimate domn, noi căutăm pe o fată care s-a ascuns aici seara trecută, ați văzut-o?
- Nu am văzut nici-o fată!
- Tată, minte a vazut-o tanti Maria, întinsă la ușa acestui om!
- Poate o fi fost, dar eu nu am văzut pe nimeni!
- Minte! Hai să intrăm în casă!
- Stop! Până acum v-am lăsat, dar cum văd că vorba bună nu merge!
Demonul nu mai avea puterea de altă dată, dar totuși Duhul Pământului nu îi lua-se toată puterea. Când s-a încordat odată, frumosul lui costum a plesnit și un monstru  își făcu apariția.
- Am zis că nu este nici-o fată aici! Plecați!
- Vai! Aici stă un demon, nu avea cum să fie! Și au fugit mâncând pământul!
Intrând în casă...

Mulțumesc, pentru timpul acordat, dragii și dragele mele! Vă pup și să aveți o zi minunat de bombolicioasă!

                                                                                         A voastră anonymă!


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Depresia antenatală! ( În sarcină)

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!