Afectează sau nu, supusul la teste o relaţie?

Acum ceva timp am avut parte de o experienţă şi am luat decizia să scriu un articol despre "testarea", capacităţii partenerului/partenerei, de a rămâne într-o relaţie.

Este foarte bine să aflăm cum este persoana pe care o dorim lângă noi, adică comportament, că ăsta este
singurul care cu adevărat contează, dar când "testarea" devine o obijnuinţă, ce se întâmplă?

Acest "scut", să îl numim aşa îşi are rădăcini în trecutul nostru. Spun asta, deoarece toate experienţele noastre din trecut ne influenţează comportamentul nostru din prezent. Cred că după numeroase eşecuri este şi normal să nu îţi mai dai încrederea, inima şi tot ce ai mai frumos unei persoane fără a fi sigur că aceasta este cea potrivită. Este normală o astfel de atitudine, dar ce te faci când persoana de lângă tine se satură să fie testată? Persoanele, nu sunt obiecte să fie supuse la "teste" de funcţionare, iar asta doare foarte tare, dar trebuie să înţelegem că noi cei de astăzi suntem rodul experienţelor de ieri.
Suferinţele ne închid în noi, după cum spunea cineva odată că la început,  suntem un castel cu multe încăperi, de care suntem foarte mândrii, dar pe parcurs începem să închidem anumite "camere" ale castelului nostru interior, deoarece cineva ne-a spus că nu este în regulă să fi într-un anumit fel, şi noi în loc să ascultăm "vocea" care ne spune "ăsta eşti tu", asculţi "nu este în regulă cum eşti acum, fi ca x sau y şi o să fi fericit". Chiar şi tu cel care citeşti asta acum ai dat "vocea ta" interioară pe vocea exterioară a oamenilor, sau nu ? Eu am dat-o de multe ori şi ghici unde am ajuns, să fac lucruri doar pentru a face pe alţii fericiţi, iar pe mine... nu prea, iar când tu nu eşti fericit, cred că ştiţi povestea, nu?

Aşa facem şi noi, pentru că viaţa asta este uneori atât de ciudată, încât  nu ştii ce să mai faci, dar cert este că dacă am primit acest dar, este responsabilitatea nostră să îl ducem până la sfârşit.
Responsabil aş putea spune de frica şi toate "cablurile" ei este  subconştientul, care este un fel de mp3 care înregistrează non-stop evenimentele din viaţa noastră.
Cred că şi tu  ai trecut prin multe cum ar fii,  să zicem o despărţire, pe parcursul relaţiei aţi avut anumite locuri speciale, acum de ce le ocoleşti? Pentru că imediat îţi apar în minte o mulţime de scenarii din acea perioadă. Ai avut un accident pe o anumită stradă, localitate etc., acum de ce mergi mai prudent sau ocoleşti acel loc? Probabil că ştii deja răspunsul. De aceea intervine şi această "testare" a persoanei de lângă noi.

Nu suntem perfecţi, avem propriile noastre defecte după cum spun eu "efectele noastre speciale", care ne dau puţin piper atunci când mâncarea devine prea seacă. Dacă testăm o să vedem că persoanele de lângă noi nu o să întocmească în totalitate rezultatele preconizate de noi... o să apară nişte "efecte speciale pe acolo", iar dacă nu vezi că alea sunt exact ceea ce ai uitat să treci pe "fişa ta de control" o să îţi "bagi piciorul" pe româneşte şi mergi mai departe în căutarea persoanei care să întocmească criteriile stabilite de tine. 
Şi eu aveam nişte criterii atunci când îmi alegeam potenţialul "P.A", dar viaţa mi-a arătat că pot să "fac ceva" pe ele de criterii şi să mă bucur odată de persoană aşa cum este. Şi aici vreau să zic că oricât de mult am încerca uneori să acceptăm o persoană "aşa cum este", avem tendinţa de a încerca să o modelăm şi să distrugem "efectele speciale" şi a le înlocui cu unele care să ne placă nouă, cei care nu fac asta probabil că mint, eu am făcut asta şi recunosc! Am plătit scump asta prin trăirea acelei senzaţii de a nu fii acceptată aşa cum sunt...

După părerea mea este bine să "testezi" o persoană să  vezi dacă poţi să îi "dăruieşti, inima ta", dar în
perioada asta de testare pierzi zile, luni, ani în care puteai să  cunoşti acea persoană prin clipe petrecute împreună. Timpul trece, şi numai vine înapoi aşa că bucuraţi-vă de peroanele de lângă voi şi nu plecaţi când lucrurile nu merg aşa cum aşteptaţi, deoarece singura "profesoară" care o să te testeze mereu în ceea ce priveşte cine rămâne lângă tine, este viaţa. Ea  te testează înainte să concepi tu un test.
Aştept părerile voastre despre acest subiect. O seară plină de iubire şi zâmbete. Pupici :*****


                                                                                                        O fată anonymă!


















Comentarii

  1. Vorbind din experienta, as putea spune ca atunci cand esti testat ti se pregateste un lucru care are sanse reale sa te distruga.
    Cineva obsedat de teste va continua pana cand i se va parea ca ai gresit ceva si atunci va urma capitolul razbunarii
    Ai nevoie de multa putere pentru a trece peste experientele descrise aici si pana cand nu realizezi faptul ca ai o problema pe care o transmiti altor persoane esti pasibil de-a face greseli mari pe care vei ajunge sa le regreti.
    Si..vorbesc ca unul trecut prin ambele tabere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu am cam fost prin ambele tabere şi ai dreptate atunci când eşti "testat", ţi-se distruge sufletul, inima, sănătatea...tot. Pentru că aştepţi să vezi ce ţi-se întâmplă, îţi pui multe întrebări şi etc. Înainte nu înţelegeam de ce oamenii nu vor să lasă timpul să treacă pe "prostii" de teste pentru cât de bună este o persoană pe viitor şi etc ? Acum am aflat, deoarece timpul trece cu o viteză foarte mare şi ghici cine regretă că a pierdut timpul? Fix noi!
      Orice chestie care ni-sa întâmplat are un rol, iar eu am învăţat foarte multe despre cum se simte o persoană pusă în ambele situaţii..
      Mulţumesc pentru părerea ta! O seară frumoasă.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Depresia antenatală! ( În sarcină)

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!