Cine are defecte ? Să ridice mâna! Eu am!

Cine are defecte? Eu am și am multe. Primul despre care vreau să vorbesc deschis este
”mâncatul” din litere și unele probleme la scris. Ăsta este cel mai mare defect al meu, de care îmi este uneori foarte rușine. Trăim într-o lume în care ”totul trebuie să fie perfect”, mai ales dacă îți place să transmiți ceva pe calea cuvintelor. Încă din generală am avut această problemă, nu scriam corect. Acum o să mă catalogați unii dintre voi :”analfabetă”, ”lasă-te de scris pe blog” etc.  Când eram în a 7 a, am avut de dat teza cu subiect și am avut să facem o compunere despre un membru al familiei,  nu prea le-am avut cu gramatica, dar m-am descurcat și acolo am văzut că am imaginație . Am mai constatat că mai sunt oameni care apreciază ideile și imaginația. Apoi am ajuns la liceu, aceiași chestie, profesorul meu, la fel îmi spunea...am scris câteva poezii și povești...dar aceiași chestie...atunci îmi era rușine de asta, și multă vreme după mi-a fost.Încercam să schimb cuvintele care îmi creau probleme și evitam să dau colegelor caietele mele... etc.
Am mai avut un blog,  pe care mi-la creat altcineva, vream să scriu despre experiețele mele și să vadă și alți oameni cum se simte celălalt. Până să scriu primul articol am trecut mult timp și am vrut altcieva să mi-l scrie, până când mi-am luat ”inima în dinți” și l-am scris, dar după ce scriam îl dădeam cuiva să mi-l corecteze.  După ce mi-sa întâmplat ceva, nu mai dețin acel blog și am hotărât să îmi fac unul în care să scriu eu, așa cum scriu. Am primit niște critici, care m-au durut foarte tare, și mă întrebam mereu de ce eu? Am constatat cât de ușor este să judeci, chiar și eu o fac. Uneori nu ne uităm la conținut, ci judecăm după cum arată orice, chiar orice...
Ăștia suntem, eu nu sunt perfectă așa că scoateți-vă  ”ciocănelul de șnițele” și judecați-mă.
Un alt defect al meu, este faptul că vreau  mereu atenție din partea persoanei iubite, iar asta duce la foarte multe conflicte. Îmi este frică că acele persoane o să plece, iar eu o să rămân singură. De aceea vreau mereu să fiu în atenția persoanei iubite. 
Un alt defect este că sunt detalistă în ceea ce privește persoana iubită, adică să se țină cont și de cea mai mică dată, chestie. Pun prea mult la suflet și mă rănesc mereu singură.
Cei care au defecte și nu le este rușine  de ele, să le recunoască, le aștept în secțiunea de comentarii.
Un mare psiholog, care din păcate nu mai este, spunea mereu: ”cele mai mari defecte, sunt defapt cele mai mari calități ale voastre, contează să găsiți locul și persoanele care să le aprecieze”. Aici  vă puteți afirma și spune. Eu am recunoscut ! Am defecte !
O zi frumoasă, dragii și dragele mele!

                                                                         
                                                                                                                                                                                         O fată anonymă!



Comentarii

  1. Mie nu mi se pare că erorile tale gramaticale provin dintr-un anume "defect". Problema este că nu-ţi dai interesul când publici un articol. Nu-l verifici absolut de loc. Cred că am văzut "mi-se" la tine în articole de n-ori.

    Data trecută când ţi-am atras atenţia te-ai văicărit oribil. Acu' văd că faci şi articol pe seama asta. Îţi recomand să citeşti articolele de 10 ori înainte să-l publici. Ori publici conţinut de calitate şi atragi o mare parte din populaţie, ori continui să publici analfabetisme şi vei atrage persoane de acelaşi tip.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vlad, nu eşti tu în locul meu să vezi cine sunt şi ce fac. Fiecare are propria viziune asupra vieţii şi a tot. Nu vreau să atrag pe nimeni aici, că nu sunt "sirenă", să atrag cu sunete. Pe blogul meu intră cine vrea, nu oblig pe nimeni şi nu vreau să atrag pe nimeni. Indiferent de gradul de cultură suntem oameni şi avem ceva în comun. Aşa că eu nu îmi etichetez cititorii în "analfabeţi" şi "deştepţi", cu toţii uneori suntem în ambele extreme. Nu este treaba ta, dacă eu îmi citesc odată sau de n ori articolele, dacă am greşeli sau nu. Ăsta este defectul meu, poate că la unii dintre noi le-a dat Dumnezeu dar, pe partea de literatură şi altora pe partea de matematică etc. Eu public ce simt şi cum simt, nu pentru a atrage oamenii aici, ci că vreau să împărtăşesc ce am mai trăit şi eu. Mulţumesc oricum pentru observaţii! O seară frumoasă...

      Ștergere
  2. La capitolul defecte, ma numar prin topul oamenilor cu ele...in sensul ca mi le cunosc, si pe care le descopar mi le asum. Majoritatea nu fac asta si acei care fac parte din ea au impresia ca, vezi Doamne, ar fi perfecti.
    Cat despre gramatica ta, vorbesc ca unul ce-a fost descalificat deseori din cauza unor greseli mai mici sau mai mari, poti alege sa le ignori sau sa mergi mai departe alegand sa-ndrepti ce vrei cand vrei, nu cand vor altii.
    Conteaza mult ca oamenii sa-nteleaga ceea ce vrei sa spui, si eu unul am inteles. Mult succes in continuare, nu te lasa descurajata de critici..ei sunt peste tot, multi l-ar face azi si pe eminescu in toate felurile pentru "cobori in jos, luceafar bland.."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, Cris! Încep prin aţi spune, că îţi mulţumesc pentru comentariu şi încurajări. Cu toţii avem defecte şi eu cred că sunt "efectele noastre speciale", şi ascund defapt marile noastre calităţi, cum zicea cineva odată :" În acest loc, defectele voastre sunt calităţi, doar că cineva odată va spus că nu este frumos acest comportament şi i-aţi crezut". Este adevărat că un scris corect atrage un public mai mare, pentru că în perioada contemporană nouă este mai atractiv ambalajul, decât conţinutul. Tocmai ăsta a fost şi scopul meu, să "văd" dacă mai sunt oameni care apreciază idea şi imaginaţia...nu doar aşezarea unui text... . Este adevărat că nu prea sunt atentă la redacare, dar sincer nu simt să fiu. Mai bine fac un articol să mă simt eu mândră de el, aşa cum este...decât unul aşezat frumos ..şi scris corect... . Articolele unui bloger, trebuie să îl reprezinte şi să reflecte personalitatea ... . Că tot veni vorba de eminescu, să ştii că îl critică pentru prima lui poezie, spun că nu este demnă de marele scriitor care a devenit... :)))) Oamenii te critică şi de scrii bine, zic că nu ai imaginaţie, dacă ai imaginaţie zic că eşti analfabet ..oricum o dai ...tot pe dos este. Spunea un mare vizionar odată:" Nu ştiu reţeta succesului, dar o ştiu pe a insuccesului, să mulţumeşti pe toată lumea!". Îţi doresc numai succes şi tot ce îţi doreşti! O seară frumoasă, Cris!

      Ștergere
  3. Iti doresc un paste fericit si plin de fericire :) Scuze pentru intarziere.
    ps: sper ca nu te-ai lasat de scris.

    RăspundețiȘtergere
  4. Un după Paște fericit și ție, Cris! Scuze pentru acestă întârziere...
    P.s : nu m-am lăsat de scris, doar am luat o pauză...o să revin.. Îți doresc spor la scris și tot ce hotărăști să duci la bun sfârșit! O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Depresia antenatală! ( În sarcină)

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!