Despre conceptul de familie!

 Salut, dragii și dragele mele astăzi o să discutăm despre conceptual de familie.
Când aveam o vârstă mai fragedă adoram ideea de "fericiți până la adânci bătrâneți", cuplurile care aveau acea iubire unul față de altul care dura și care rezistau tentațiilor din jur. Nu a trecut mult și am crescut și eu, sperând să găsesc acel "prinț".
Câteodatătă viața ține să îți arate că nu totul este roz. Am avut 2 încercări eșuate de a realiza acest concept al meu " familie", dar probabil că fetele se lăsă ușor păcălite și  suferă un așa numit șoc, atunci când vezi cât sunt de schimbători oamenii.
Îmi pierdusem speranța și pentru a compensa această lipsă din sufletul meu, mergeam în parc și îi scriam viitorului meu " soț " biletele. Acum o să credeți că am înnebunit sau chestii din astea, dar pentru mine era ca un fel de terapie.
Viața este o "ecuatie " fiecare etapă este importantă, ai ratat una, exercițiul nu mai dă rezultatul corect.
Să revenim, mergeam întru-un parc, unde făceam acele bilețele
și mă uitam la cei din jur cât de norocoși sunt că au cu cine să împartă tot ce le oferă viața. Până într- o seară când ducandu- mă la calculator cineva mi-a lăsat un mesaj în legătură cu un articol pe care eu îl scrisesem pe un alt blog. Răspunzând afirmativ, am început să discutăm... Am discutat despre multele probleme si dezamagiri, am fost psihologul de serviciu reciproc..
După o perioadă ne-am întâlnit, pentru a ne cunoaste și discuta față în față.  Am stat 8 ore pe o bancă în parc, și când ne am dat seama că trebuie să plecăm deoarece pierdeam ultimul microbuz, puteam să jurăm că a trecut o oră. Cel mai ciudat fapt a fost acela că nu stiu cum amândoi am vrut să ne întâlnim în același loc, care era și banca mea de jale.
Legea atracției și- a tras sforile din nou. Este un proverb care
spune așa : " Fericirea aduce oamenii, dar durerea îi leagă ".
Oricât de fericiți am fi în lume, problemele ne leagă intr- un fel sau altul.
După această întâlnire am devenit prieteni foarte buni discutând și dandu- ne sfaturi reciproc.
Dumnezeu "leagă" oamenii, ducandu- i în situații si după în alte situații, continuând să facă voia Universului, care este chiar El.

O să revin intr- o altă postare continuând să explic cum am ajuns
să înțeleg acest concept...
O Duminică liniștită dragii și dragele mele!?


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)