Cum a fost anul 2018?

   Pentru mine anul 2018 a fost un an
mai greu. Am pierdut o mare parte din munca depusa în ani...dar am învățat cum să o iei de la început. Am avut multe experiențe din care am învățat și ale căror "roade" au avut un gust amar...
    Am ajuns la concluzia  că nu există ani buni sau rai, fiecare an al vieții are un rol, în drumul vieții noastre.

    Cea mai mare realizare a acestui an este  băiețelul meu! Inițial am crezut că nu mai am mult de trăit, s-a dovedit a fi cea mai mare bucurie!
     Fiecare an ne maturizează, ne face să devenim mai puternici și ne arată că timpul este singurul factor care trece și noi cu el.
    Cum a fost acest an pentru dumneavoastră??? Aștept răspunsurile!
     Un an nou plin de sănătate și un
împliniri , vă doresc din tot sufletul! La multi ani 2019, la revedere 2018! 🌹🌹🌹🌹🎆🎆🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎉🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎆🎆🎆🔝🔝🔝🔝🔯2⃣0⃣1⃣9⃣( La mulți ani băiatul meu, abia aștept sa te țin în brațe)💓💗💗💗💗💖💖💖💖💞💞💞💞💞💞💞💞💟💟💟💟

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)