Simptome ale sarcinii

    Din experiența mea recentă cu privire la sarcină, am ajuns la concluzia că nu multe femei știu despre primele simptome ale sarcinii care se manifestă diferit în funcție de organism. Pentru că fiecare persoană este unică cu un organism unic...
    Primul simptom al sarcinii pe care l am experimentat nu într- un mod prea blând a fost respingerea alimentelor...
 Eram într-o seară la serviciu și am băut un energizant, după maxim 5 minute m-a luat o greață ( fără voma), pulsații foarte mari, stări de leșin). Din acea zi a început calvarul...
    Simptomul 2- Oboseala foarte mare. Cel mai mare inamic al meu a fost și este oboseala. După episodul precedent, nu am mai fost om, a doua zi nu am mai mers la serviciu, eram obosită...de ziceai că muncisem o săptămână...
    Simptomul 3- Burta mi-se contracta ( zbaterea de parcă ceva vibra) și mă ardea, simțeam pur și simplu că îmi i-a foc... Sa nu mai spun de durere...(durerea nu era localizată într- un punct anume....). Soțul meu dormea acoperit, iar eu în pantaloni scurți...
     Simptomul 4 - Greața, pofta pentru anumite alimente și respingerea altora.
Într- o zi m- am pomenit că nu mai pot manca carne, varză, murat...
Pofteam numai la mere, banane, cereale, cartofi,ceapa, roșii...etc.  Aveam greață numai după amiază și seara ( nu doar dimineață )...
    Simptomul 5- Mirosurile, culorile, aglomerați, machiajele și anumite haine îmi provocau stare de rău.
Poate ziceți  că am luat-o razna, dar când vedeam culoarea roz, machiajele și toate cămășuțele mele mă lua starea de rău. Alt inamic a fost mirosul parfumului și al anumitor preparate( oua, carne, murături).
    Simptomul 6- Diaree și constipația + gaze. In prima faza pentru că mâncam multe mere și cereale, iar dacă mâncam ceva ce nu îmi pria în loc sa iese pe gură ...ieșea  pe alta " parte" ( ciudat)...
După episodul precedent a urmat la o lună reversul + gaze... Cu toate că mâncam fructe și fibre...abia , abia...și gazele... săracul meu bărbat...a devenit imun..
     Simptomul 7- Sensibilitatea, plânsul...neliniștea...
Unul dintre cele mai negre episoade...plângeam din orice... oriunde... mi-a se părea pe fiecare om....că vorbește cumva.. Nu îmi mai găseam liniștea(o sa discutam în alt articol).
     Simptomul 8- Vomă
Eu din cate auzisem dacă scoți tot din tine ești gravida, dacă nu ...nu se știe ..
Eu am vomat de maxim 5 ori... dar stăteam cu ea în gât... Sunt cazuri când vomiți de dimineață până seara...sau doar seara...( Dragele mele, eu dimineață mâncăm, iar după amiază eram rău... nu este regula stările de vomă vin la orice oră...nu contează). Sunt femei care vomita la începutul sarcinii, altele ocazional , altele tot timpul...)
     Simptomul 9- Sânii mari și sensibili...
Eu am avut sânii mici și deodată m am trezit cu ei mari și dureroși la atingere..și acum mă mai dor la frig..
       Simptomul 10-Bătăi mari ale inimii... eu făceam crize de tensiune. Tensiunea creștea, se ridica...dar cel mai greu...bătăi mari ale inimii 120...iar acum nu scad sub 97- 99...( cu tratament).
       Simptomul 11- Insomnia
Eu lucram tura de noapte, munceam de la 10 seara- 6 dimineața, ziua dormeam 2 ore...și numai puteam dormii.. Noaptea mă culcam la 10 și la 3 eram trează...acum ne am reglat indiferent de ora de somn la  ora 5 am deșteptarea,
bolcaie'' până mă trezește.
      Simptomul 12- Urinatul frecvent și nasul înfundat... Eu urinam mai des și oriunde ...trebuia să am baia pe aproape. Nasul îl aveam înfundat, dar nu eram răcita.. .
       Simptomul 13 - Amețelile și senzația de leșin. Sunt foarte enervante, ai impresia că totul în jurul tău se învârte...și simți că pici...
         Simptomul 14- Picioarele umflate și durerile de spate...
Cu picioarele am avut probleme de la început... mă dureau de simțeam că mor și  mi se umflau.
Cu durerile de spate mă confrunt acum...din cauza greutății sarcinii...
        Simptomul 15 - Test negativ- simptome da,! Este un alt subiect care pe mine m-a băgat în ceață. Da se poate să ai test negativ și bebe la portbagaj.
         Simptomul 16 - Somnul excesiv.
După o perioadă m am confruntat cu un alt simptom ( somnul) . Ziua la ora 1 mă lua somnul și dormeam până la 5 + noaptea... Este un somn foarte sedativ...eu în maxim 5 minute eram dusa...de nici nu știu când , unde sau cum...( După perioada insomnii a venit asta)....
          Simptomul 17-Uitarea
Este un alt simptom cu care eu mă confrunt. Uit lucrurile unde le pun, gândesc mai greu. Îmi amintesc mai târziu unde le-am pus. Nu e
este prea ușor, dar încerc sa merg mai departe.
         Simptomul18- Ciclul întârziat
Înainte de această sarcină, am avut două " iluzii" de sarcină...
Primul- acum 3 ani când ciclul mi a întârziat 5 zile iar eu" Sunt însărcinata!", dar nu...după ce am făcut testul " negativ" ,a doua azi mi a venit!
Al doilea- acum 2 ani la fel...mi a întârziat 2 săptămâni...tot la fel...test" negativ"..după 2 zile mi a venit...
Nu pot sa spun cauzele intarzierii.
Cert este că acum, după ce mi am făcut testul " negativ"...după stările de rău, pe 3 septembrie am avut ciclul o zi ,dar foarte,foarte puțin...( sângerarea de implantare)....eu tot am făcut teste,dar nimic....
In luna octombrie așteptăm ciclul...eram terminata, am așteptat ....nimic....abia pe la sfârșitul lunii octombrie mi a ieșit o liniuță...era acolo de 9 săptămâni...
Așa că orice întârziere este un semn...dar depinde sunt femei care au sarcina peste ciclu...soacra mea așa a avut...i-sa oprit la 4 luni...( Cred că m am întins cam mult)
   Dragele mele, eu aveam 14 din 15 simptome și tot nu credeam ..." Îmi vine, nu sunt însărcinată!" din cauza celor 2 dezamăgiri,dar oricât am nega asta nu înseamnă că " fantoma" nu este acolo.
Nu vă supărați, dacă am omis anumite simptome...acestea le- am experimentat, aștept și alte completări....
    Acest articol este în sprijinul viitoarelor mămici ( cum am fost și eu) care nu au habar de simptomele sarcinii. Eu era să îi pun viața în pericol, pentru faptul că nu am știut de el și am consumat anumite medicamente, pentru că sarcina îți dă simptome diverse....așa că dacă mai aveți completări cu toată iubirea...
Crăciun fericit și numai bine ! 😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)