Despre testele de sarcină!

    Salut, dragele mele și nu numai! Astăzi o să vă vorbesc despre " teste de sarcină ".
   O să încep cu povestea mea, iar mai apoi o să vă arăt tipurile de teste.
    Eram la serviciu și am băut un energizant, nu era prima dată, dar la vreo 5 minute m-a luat o greata, stare de voma, tremurat și amețeală. Am luat un calciu, pentru ca acesta elimină substanțe nocive"...și îmi liniștește pulsațiile care erau foarte mari. După acea zi nu am mai fost "om", era data de 29 August. A doua zi, burta mi- se contracta și ardea...
Din instinct i- am spus soțului sa i
îmi i-a un test. L- am făcut, negativ. A urmat o serie întreaga, nimic!
Cu toate că făcuse-m postliceală de asistent farmacist și știam multe despre simptome...atunci m-am panicat, iar creierul meu nu mai știa nimic...
         Tipuri de teste pentru sarcină
 Nota- orice test pentru a avea o valoare cât mai aproape de adevăr, se va  face dimineață, la prima urină! Așa că dacă aveți de gând să faceți un test, în acea noapte vă abțineți cât puteți. În acest mod nivelul de hormoni secretați de sarcină în urină este la o cotă cat mai apropiată pentru a fi  detectate de testul de sarcină.


  1. Testul negativ- după cum v-am  spus și în articolul trecut, am avut parte de doua experiențe în care am crezut că sunt însărcinată, dar nu... Atunci ciclul mi- a întârziat din cauze care nu pot sa le explic cum ar fi: stres, poate răceala sau ovulația a durat un pic mai mult decât cele 28 de zile..( 10 zile, serios??). M- am dezamăgit, dar asta este. Deci, dacă ciclul întârzie mai mult decât de obicei atunci este motiv de panică 😂😂


2. Testul de sarcină fals-negativ- acest test apare atunci când cantitatea de hormoni secretați în urină nu sunt suficienți de puternici. De exemplu eu pe 30 mi-am făcut testul- negativ, pe 3 septembrie am avut ciclu o zi, foarte puțin( sângerarea de implantare) după mi am mai făcut teste, dar nimic, abia în octombrie pe la sfârșit mi- a apărut  o liniuță foarte ștearsă. Acum nu va gândiți, nu sunt hormonii atât de puternici, sarcina este în pericol. Calm, nu toate femeile au teste cu linii care se " văd de la o poștă". Daca aveți simptome, dar testul nu arat, vă rog mergeți și faceți analize, dar care sa cuprindă și testul de detectare al sarcinii.
 3. Testul de sarcină. fals-pozitiv este foarte rar ,dar există. Nu am avut parte, dar se produce din cauza precipitării urinei.
     4. Testul de sarcină pozitiv. După cum va spuneam mai devreme, nu toate femeile au teste cu linii foarte proeminente. În luna octombrie, demoralizată, am hotărât să mai fac teste. Toată noaptea m- am abținut să nu merg la baie...bine am fost așa stresata...la ora 6 jumate, l-am făcut. Precizez, că am avut un test Barza, deoarece luasem o grămadă de alte teste mult mai scumpe și nimic...era singurul care nu îl încercasem. Am luat un recipient steril, am făcut pi la puterea a 2a... după care am introdus câteva secunde testul conform instrucțiunilor....ce sa vezi acolo scria 3 minute, nu a durat 1 și a apărut o liniuța ștearsă...nu îmi venea să cred..unii îmi ziceau că" trebuie să fie liniuțele la fel de proeminente", "alții ești însărcinată!". Așa că am scris pe un site de mămici care mi-au confirmat că este pozitiv, chiar dacă era o linie ștearsa. Unele chiar mi-au spus că este băiețel ( nu am crezut), dar da este băiețel.
  Așa că dragi mămici dacă testul este "mai șters, nu înseamnă că fantoma nu este acolo". Ăștia sunt copiii " fantoma" care apar când vor ei, nu tu. Nivelul de hormoni din urina este diferit.

Inca o remarcă, mergeți la doctor dacă credeți că sunteți însărcinată, iar testul nu da rezultate. Așa evitați de ai face rău, testul de sânge da rezultat 💯 , nu vă încăpățânați...

Mai jos va las poze cu teste pozitive..ultimul este al meu...
Pupici și multă sănătate, iar dacă aveți o poveste ca a mea, va aștept cu toată iubirea în secțiunea de comentarii. Pupici și multa sănătate 😘










 
   

Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Ieu la fel am făcut 3teste și cum ar veni sunt pozitive dar fix așa prima clară și a doua liniuță mai ștersă am in ceput sa im fac grija va fi sarcină sau nu în martie am avut încă una și am pierduto și mi-aș dori sinceer azi o sa merg la control la ginecolog 🤗

      Ștergere
    2. Sper sa auziți numai de bine ! Va pup și sănătate multă

      Ștergere
  2. Buna ! Am facut trei teste de sarcina si toate cu o linie mai stearsa , intarziere cm de 4 zile credeti ca e ceva de bine? De doi ani incerc sa fac un bebe si de 3 săptămâni am luat myo sun si femibion cu prescritia doctorului din cauza unui chist ovarian acum cand mam uitat pe teste vad una clara si una stearsa ! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut ! In cât timp a ieșit aceasta liniuța ? Aca ziceți ca aveți doar 4 zile întârziere și aveți o linie slaba , este sarcina ! Dar este foarte mică si nu se vede bine încă!

      Mai așteptați puțin ,câteva zile ! Sau mergeți și faceți un test de sânge pentru identificarea sarcinii pentru a fi sigura ....

      Oricum după cum am spus , este forte devreme ...dar eu cred ca este sarcina !

      Sa auzim numai de bine ....
      Pupici

      Ștergere
    2. Buna seara am făcut un test de sarcina și a doua liniuță e ștearsă e pozitiv

      Ștergere
    3. Dacă este stearsa , este sarcina ! Dar este sarcina mică sau poate aveți sarcina ascunsa și poate fi avansată ! Felicitări ! Este sigur sarcina ! Faceți un test de sânge sau programați va la un medic sa vedeți săptămâna !
      Eu am avut linie stearsa la băiat și avem 12 săptămâni ...
      Orice este posibil! Sarcina ușoară și felicitări

      Sigur este sarcina ! La unele femei hormonul care oprește menstruația este mai slab , asta nu înseamnă ca sarcina are de suferit , pur și simplu la testare da acea liniuța pală! Eu am avut astfel de liniuța și v-am spus ... 12 săptămâni ...
      Eu nu am crezut in sarcina pentru ca medicii îmi zisesera ca nu pot avea copii... și uite ca am putut!

      V-am spus, faceți analiza de sânge pentru a vedea valorile și mergeți la un medic pentru a vedea dacă totul este bine și săptămâna !
      Pupici

      Ștergere
  3. Buna,eu incerc de 2 ani jumate ,acum am intarziere 5 zile si am doua teste cu a doua liniuta mai stearsa, nu stiu ce sa cred nu vreau sa ma bucur inca daca nu sunt sigura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu am încercat 4... iar când am văzut liniuța slaba ... am zis ca nu este adevărat ...
      2 săptămâni a stat soțul sa ma convingă sa merg la control....
      El se aștepta undeva la 5 săptămâni ...
      Surpriza maxima a fost când m-am trezit ... 14 săptămâni ... intram in 15 ....
      Și acum am imaginea de la ECO.....dădea din mâini și picioare ... și Rotea capul.... se mișca...
      Când m-am dus i-am zis doctorița :” Este acolo?”...
      Nici la ECO nu am crezut ...
      Felicitări !
      Poți sa îți faci un test de sânge ..
      Eu cred ca este sarcina mică ... și de aceea nu se vede clar ....
      Analiza de sânge o sa va confirme ....
      Felicitări !

      Ștergere
  4. Buna ziua .. încerc sa raman însărcinată.. am mai pierdut o sarcina acum câteva luni.. de atunci tot încerc. Am făcut 2 teste și la ambele liniutele sunt estompate... oare sunt însărcinată?..

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Depresia antenatală! ( În sarcină)

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!