Un nou început

        Salut,dragi prieteni! Am lipsit de ceva timp de pe blog. Am avut o mulțime de întâmplări fericite sau mai puțin,dar am o veste să vă dau : O SĂ DEVIN MAMĂ!
O să am un băiat....
De acum o să postez despre experiența sarcinii mele și cum  să reacționeze
la stările pricinuite de sarcină...
Eu m am confruntat și mă confrunt cu o multitudine de stări fizice și psihice...și mi a fost mult mai ușor  când am interacționat cu alte mămici,sfaturi  lor m-au ajutat să nu intru în panică și să mă detașez .
  În concluzie, aici ne vom împărtăși experiențele cu privire la sarcină, dar și la o mulțime de alte lucruri ..
 O zi bună , ne vedem' la următoarea postare...,😘😍

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)