Ecografia!

  La mulți ani și multă  sănătate! Fie ca acest an să vă aducă sănătate și să trecem cu bine peste toate!

 Astăzi o să vorbim despre ecografie!

 Prima ecografie am avut- o la 13
săptămâni.
  Am făcut așa târziu ecografia pentru că am avut o sarcină ascunsă de care am aflat la 9 săptămâni +. Până m- am hotărât la ce medic să merg, programare și să nu mai vorbesc despre eforturile de convingere" ești  însărcinată", pentru că nu îmi venea să cred.

Mergând la medic, am prezentat ultimele analize, iar acolo am avut o infecție urinară, unde am luat anumite medicamente ( o să discutăm într- un alt articol). Când a auzit de medicamente , s-a panicat foarte tare...din această cauză, dar s-a liniștit când l-a văzut la ecografie.
Țin să vă spun că înainte să ajung la doamna doctor, am mâncat o plăcintă cu brânză...iar bebe era așa de activ...încât a uimit- o și pe doamna doctor. După ce i-a făcut o morfonologie , pentru a se asigura că nu are malformații vizibile la eco.

Când l-am văzut, nu îmi venea să cred...se mișca, dădea din mânuțe...și parcă " râdea" de mine și inconștient îmi zicea" Vedeți cât am fost de deștept, am păcălit toate metodele voastre"," Credea- ți că nu sunt .. uitați- va la mine"... A fost cel mai frumos sentiment...zile în șir am vorbit numai despre el ....

Deoarece aveam dureri de burtă și doamna doctor era totuși speriată de faptul că eu luasem medicamente care nu trebuiau, am fost internată ....
La cel de-al  doilea eco...l-a mai studiat în amănunt , atunci mi- a arătat inimioara...piciorușele, creierul...etc( la  prima eram prea șocată că sa mai mă concentrez)... Doamne cu toate că aveam o stare foarte proasta ...din punct de vedere al simptomelor...atunci mi- am zis:" În mine crește o viață!"... Atunci i-am  zis că e fetița și s-a întors cu fundu' la mine 😂😂😂😂..

Ultima ecografie am avut-o înainte de Crăciun, când am aflat că este băiețel! Oricum bănuiam că este băiat...dar m-am interesat dacă se dezvoltă normal...Dumnezeu mi-a ajutat sa nu aibă momentan nimic, dar am încredere El și în bebele meu, cel luptător...
Acum avem 20 de săptămâni și nu mă rog decât să fie sănătos!

 Mulțumesc pentru sprijin și aștept să citesc și experiențele dumneavoastră ...
Pupici multi 😘😍😍😍
Poze ultima ecografie :





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)