Semne și premoniții ale sarcinii!

  Salut dragele mele și nu numai! Astăzi
o să vorbim despre semnele și visele pe care le- am avut înainte să aflu de sarcină.

  1. Din cauza stărilor de rău am ajuns la mai multi medici. Tot stând și discutând apare o doamna doamna asistenta care îi zice doamnei doctor" O sa am doi bebeluși, amândouă fetele mele sunt însărcinate ". Eu m-am am bucurat, dar nu m- am gândit că și eu sunt însărcinată"
  2. La alt medic, tot stând pe scaun pentru a mi-se citi niște analize, doamna doctor vorbea despre băiatul dânsei care era alergic la un aliment. Ieșind de la cabinet, am mers la un fast-food, iar înaintea mea stătea un băiețel cu o bancnota de 5 lei în mana...( din cate am calculat eu după , în perioada aia aveam 4 săptămâni și câteva zile și ghiciți o sa am un băiat) . Am mers la acel fast-food deoarece de acolo îmi luasem mâncare pe toată perioada studenției și atunci brusc mi-am amintit că dacă tot sunt pe acolo sa merg.
  3.  Toată lumea îmi vorbea despre femeile însărcinate. Pe facebook  la TV...auzeam despre femei însărcinate.
  4. M-a sunat mama și mi-a zis că a visat un trandafir roz. Pe bunica mea  o chema Trandafira...atunci mi- am dat seama că de acolo de sus mi-a trimis o binecuvântare... . Atunci nu am realizat, dar acum știu că mi-a trimis pe băiețelul meu. Mi- sa zis că o să  am greu copii...și am mai   încercat să   am...dar acum știu că Transa' mea( așa îi ziceam eu bunicii)"l-a convins să vina pe lume ".
  5. Soțul meu a visat că a furat  un cuțitaș... . Mi-a  zis că atât de mult i-a plăcut, iar din această cauza când v-a avea timp o să îl refacă în realitate.( Cuțitul era băiatul meu)
  6. Am visat că mă urmărea un șobolan..m-am speriat  foarte tare de acest vis. Eram într-o pădure verde, iar un șobolan mă alerga de "mama focului"...
  7. Într-o seară îmi era așa de rău încât "L-am rugat pe Dumnezeu sa sa îmi dea un semn, dacă sunt însărcinată..." Noaptea am visat că mă dădeam cu o jucărie de plastic ( trenuleț...sau așa ceva), iar în jurul meu erau mulți copii)...atunci am început să mă gândesc serios...
  8. Cu câteva zile înainte sa fac testul care îmi va confirma că sunt însărcinată , am visat că am născut 2 fete gemene ..dar după am aflat că înseamnă zile..
 9. Stăteam sub un copac îmi era foarte
rău ...și tot vorbeam cu Dumnezeu..când de sus mi-a picat în mana o frunza sub formă de inima. Atunci m-am bucurat că am știut că Dumnezeu ascultă, dar după am mi- am dat seama că m-a binecuvântat...
   Astea sunt o parte din ce am trăit eu, iar acum am stat și le- am pus cap la cap. 
   În articolul următor o sa discutam despre restul. Dacă aveți o întâmplare despre acest subiect, cu tot dragul aștept să îmi răspundeți ! 
Pupici și o zi frumoasă !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)