Semnul din copac cu privire la sarcină!

 Salut, dragele mele și nu numai! Acum ceva timp am vorbit despre semnele pe care eu le-am primit înainte și după ce am aflat de sarcină. Astăzi mai am sa va prezint câteva, să începem....
  1. Soțul meu a mers să taie un copac din pădure, de obicei tăiem ce este foarte bătrân pentru a lăsa tineretul sa se "ridice". Când a tăiat uitați ce a găsit:

    .                              Este imaginea perfectă a unui băiețel.   Crede-ți că Dumnezeu nu i-a dat soțului un semn? Ba da! Și acum când mă uit la acest semn, nu îmi vine să cred, sunt foarte uimită....
  2. Cu o zi înainte să mergem la control, am visat o cutie plina cu moși de ciocolată. Erau mari,mijlocii ,dar și mici. Ce îmi zic eu în vis" Nu i-au din ăștia mari că am acasă", luând pe cel mai mic. Moșii cei mari sunt soțul și nepotul meu, iar bebe este moșul cel mic. Atunci mi-am dat seama că o să am un băiețel, dar nu eram sigură. La control mi-sa confirmat că este băiețel.
   3.Tot cu câteva zile înainte de control eram cu soțul meu și stăteam pe banca din fața unui bloc, când din scară iasă o femeie cu un băiețel în cărucior....avea copilul niște ochi albaștri, de și acum mă gândesc ....
  Astea au fost semnele pe care eu le-am primit cu privire la băiețelul meu. 
Aștept să îmi spuneți și experiența dumneavoastră.
O zi plină de bucurie! 💙💙💙💙💙💙

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)