Animalele preferate ale lui Gabriel! Prima parte.

Astăzi, o să prezint o parte din animalele preferate ale lui Derek-Gabriel. Lui îi plac foarte mult, chiar dacă are numai 11 luni știe de (Ga-ga , am-am, aina(găina)).Să începem!


   Aici sunt porumbeii lui preferați, mereu vine și se uită la ei. Cred că îi place penajul acestora, altfel nu îmi explic, de ce mereu vine la ei primii? Tata are o mulțime de porumbei, undeva cred că la 200, cu diferite rase, dar aceștia și încă câțiva îl atrag.


   Ursu, este câinele vecinului meu care a murit și care acum s-a mutat la noi.
  Este cățelul de teste după cum vedeți și din poză, îl inspectează  până și în ochi.

 

 Găina care clocește.
Acum câteva zile o altă găină a scos niște pui, iar eu cu Gabriel am fost să îi luăm, de atunci când vede o găină pe cuibar, merge să vadă dacă are pui...( Haida, mama, aina)

 

Făzănița!
Acum câteva luni, tata a găsit în grădină o făzăniță leșinată.  A luat-o, i-a făcut tratament și acum este bine. Am zis că îi luăm un mascul, dar cu  această pandemie...am renunțat. Lui Gabriel îi place foarte mult să se uite la ea, când îi dăm să mănânce.


 

În următoarea postarea postare o să vă arăt încă o serie de animale pe care el le preferă.
Lăsați-mi părerea voastră în secțiunea de comentarii și dacă vreți, puteți să mă urmăriți.
          Vă mulțumesc!
Pupici!
Stați acasă! Stați protejați!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)