La mulți ani de Florii!

La mulți ani, tuturor celor care poartă numele acestei sărbători!
Cu toate că trecem printr-o perioadă de încercare foarte mare, trebuie să fim optimiști și să sperăm la bine. Fiecare greutate pe care o întâmpinăm are un scop al Universului. Aici ni-se testează unitatea, înțelegerea, toleranța.


 Indiferent de cât de grea este furtuna, mereu iasă soarele !

Optimismul și ajutorul față de aproape și  natură, ne dă putere să mergem m-ai departe. Știu că Floriile nu o să fie la fel precum în trecut, dar să fim deschiși la nou și la adaptare , poate așa conștientizăm că banii și averea nu cumpără sănătate și natură !

La mulți și mie, pentru că mă cheamă Florentina, iar anul acesta am  lângă mine cea mai importantă ființă, copilul meu!
Am făcut câteva poze care sper să vă înveselească ziua!
                                                                     
                                                                 Stați acasă!
                                                            Stați protejați!

                                     








       



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)