Relație la distanță!

Distanța este un factor foarte greu de suportat într-o relație, mai ales atunci când ceastă relație cuprinde și copii.
Eu fac parte din categoria femeilor care cresc copii singure, chiar dacă sunt într-o relație. Nu este ușor, dar o mamă are putere nemărginită.
După părerea mea, distanța este testul suprem al unei relații, pentru că se testează încredere, răbdare, înțelegere, timp, sprijin, durere, dor, etc. Cine iubește cu adevărat le ține piept tuturor acestor bariere, dacă acea persoană merită. Sunt și persoane cărora oricât le arăți, niciodată nu o sa te aprecieze pentru ceea ce ești și o să caute persoana care le face să atingă nivelul lor  de confort sentimental.
Eu sunt foarte norocoasă, am un soț foarte bun care în ciuda tuturor problemelor și situațiilor prin care trecem suntem împreună și luptăm în fiecare zi pentru noi și copilul nostru.

 În viață facem sacrificii, pentru familie, mulți pleacă în străinătate să compenseze lipsurile financiare de zi cu zi, dar în inimile și sufletele rămâne un gol imens pe care banii nu îi pot compensa niciodată.
Țara noastră, nu este una dintre cele mai prospere, care uneori  te face să îți pierzi încrederea că poți face ceva, nu este o justificare doar un adevăr crud.

 Să revenim la ideea de bază, distanța, cum rezistăm? Fiecare om are o *armă*, obișnuința! Obișnuința ne ajută să trecem ușor peste această durere care uneori este foarte sâcâitoare. Prima parte a procesului este groaznică, se spune ca ai nevoie de 23 de zile pentru implementarea unei obișnuințe, dar din experiența mea nici după luni întregi nu poți percepe ideea (de ce a trebuit să plece?). Această plecare momentană, este mai ușor de suportat decât cea definitivă.
Rutina zilnică se schimbă și o să faci lucruri care parțial o să îți i-a gândul de la această despărțire care chiar dacă nu mulți arată, doare!

Eu am o poveste mai complicată, dar o să vă spun în mare parte.
Am avut o relație de 5 ani, am avut momente foarte dificile, dar și frumoase. Cel mai frumos moment a fost când am aflat că sunt însărcinată. Pe parcursul sarcinii am avut mai multe momente dificile, multe internări în spital și multă frică(pentru copil). După ce am născut, copilul avea colici foarte puternici și plângea foarte mult...de acolo au început discuțiile cu familia lui... . Am luat decizia să plec la părinții mei....el a rămas acolo. Nu pentru că nu dorea să stea cu noi, dar eram puși în fața faptului...de a renunța la tot ce construisem în 5 ani. Eram dispuși să renunțăm, dar am muncit prea mult, copil aveam și să o iei de la 0 este greu, cu un copil este greu. El a rămas și uite așa am început o relație la distanță...pot spune o dublă relație. Relația noastră și relația lui cu cel mic.
Poate sunt de judecat, dar o mamă face ce simte că este cel mai bine pentru copil și am făcut alegerea corectă suntem pe drumul cel bun ....

Este foarte greu uneori, mai ales că am făcut față mai mult singură tuturor provocărilor legate de un copil mic. Uneori mă supăr...treci prin stări diferite, de la ură la frustrare, până la resemnare.

Această experiență m-a făcut foarte puternică, chiar dacă uneori clachez, dar am găsit în mine resurse care nici nu bănuiam că le am. Și eu am făcut greșeli în viață și uneori cred că și eu am o vină, dar știu că am luat decizia cea mai bună. Distanța te face să apreciezi persoana de lângă tine, timpul și dedicația acesteia față de tine. Uneori ți-se pare pe acea persoană și izbucnesc certuri inutile care îți accentuează starea de frustrare, dar trec la fel cum izbucnesc.
O relație la distanță este o provocare pentru că unii oameni își pun problema infidelității . Infidelitatea apare din neîncredere care este otrăvitoare, spun din experiență, dar pe parcurs îți dai seama că decât să stai să te otrăvești fie rupi această relație, fie continui să te distrugi.
Eu am ales să am încredere și să mă detașez de asta, pentru că dacă dorește să o facă, poți tu să îl ai monitorizat 24/24...tot o face. Încrederea dă libertate și unitate, eu am ales să fac asta și pot să spun că stau liniștită , nu gândesc tot timpul (ce face?), (oare mă înșală?)...etc.. . Gândesc liniștit și asta mă face să am încredere .

Când iubești cu adevărat, distanța este grea, dar descoperi în tine forță să mergi mai departe.
Aștept și poveștile voastre ! Vă pup !

                                                                                 Stați acasă! Stați protejați!











Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)