Semnele din nori!

Nu știu la voi, dar la noi în Mehedinți ultimele zile au fost mai mult  înnorate și a plouat . În timp ce mă uitam pe cer, mi-au apărut anumite semne care nu le pot explica. Eu am rămas uimită și am zis să împărtășesc și cu voi aceste experiențe.
Nu uitați să vă abonați și la canalul meu de youtube (Ferma Dereglata). Dacă o să vă placă postarea nu uitați să lăsați comentariu, like și o distribuire.

Prima dată mi-a apărut o cruce:
După o inimă, dar în timp ce făceam poza, a zburat un porumbel sălbatic:








O altă inimă mi-a apărut:


În timp ce ploua a apărut un curcubeu:


    Apoi s-a format fața unui bărbat:

Aici este o altă cruce :



În momentul în care am văzut toate astea, mi-am dat seama că sunt niște semne. Cineva acolo sus ne iubește și o să fie bine până la urmă...

















Comentarii

  1. Cam asa a fost vremea si la noi. Dar de ieri e o caldura insuportabila.

    Ps: norii sunt superbi❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place si mie sa privesc norii in care vad tot felul de semne :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Să știi că și mie îmi place să urmăresc norii și să descopăr formele lor. Am văzut niște forma și semne tare interesante de-a lungul anilor.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)