Gluma săptămânii!

-În viața asta am crezut că perseverența este o înzestrare a oamenilor, dar m-am înșelat. 
De o săptămână mă tot "bat" cu un păianjen. 
-Cum așa?? 
-Păi, dimineața îi distrug pânza, iar seara găsesc vreo 5....
Ăsta ori are mulți prieteni??!!!Ori în necazul meu își pune " fundul la muncă " toată ziua???!!!
Nu știu ce să cred....
- Păi și ce ai făcut???
- Când l-am văzut așa periculos, am cedat...
- Și curățenia???
- Una este să stai cu o pânză, pare că se pierde în decor, și alta să ți-se transforme casa în spațiu destinat conservări, prin învelirea în pânza...
-Hai că exagerezi....
-La câte ouă depun, ăsta a fost doar un avertisment, dacă își chema neamurile???

Acum este și util, mă scapă de muște,  și eu care 
doream să îl gonesc..

-Hai, măi cum să stai cu păianjenul...
- Tu nu ai cum să apreciezi modernismul...
-Da...
-Lasați păianjenii liniști, nici nu știți cât de utili pot fi....


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)