Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Dragii mei astăzi o să vă prezint părerea mea despre ce a făcut vloggerul Colo. De când am 
auzit știrea am hotărât să fac un articol despre impactul psihic la care sunt expușii copii mici, preadolescenții și adolescenții.
     În primul rând atunci când devii vlogger îți asumi că tu vorbești cu sute, mii sau milioane de persoane care te consideră  persoana cu care rezonează din multe puncte de vedere, chiar dacă această discuție este una online. Mesajul pe care vrei să îl transmiți prin acest fel de canal este unul foarte puternic, mai ales acum când toată lumea a stat mai mult izolată , singura cale de comunicare a fost mediul online.


Copiii de acum, față de copiii din generația mea sunt diferiți. Și atunci existau tot felul de idei, de stiluri , concepții, dar diferența este că nu le puteai exprima decât unui grup mic de persoane. Îmi amintesc că primul meu telefon a fost vestitul Nokia cărămidă...și nici nu era al meu, era al mamei și mi-l dădea și mie doar pentru a juca, jocul acela cu șarpele, nu este așa că vă amintiți??? Telefonul îl mai luam când mergeam ( de serviciu pe școală), nu știu la voi, dar la mine în generală în acea zi nu făceai ore și păzeai să vezi cine intră sau iese din incinta școlii....ce vremuri .... . Pe lângă faptul că îl primeai așa odată la ceva timp, aveai grijă de el maxim....pentru tine era o comoară... . 
În zilele noastre treburile s-au schimbat, acum încă de la 2 ani copilul are acces la un telefon, pentru a privi diverse filmulețe interactive. Tehnologia a avansat atât de mult încât telefoanele sunt adevărate calculatoare, iar acestea se schimbă în fiecare zi... așa că sunt sigură că aproape oricine poate avea un telefon inteligent, chiar dacă acesta este din 2016. Are aplicații care te ajută să navighezi și să descoperi această lume online.

Din câte am văzut eu, psihicul copiilor din ziua de azi este foarte influențat de acești oameni care postează diverse filmulețe pe youtube. Nu spun că este un lucru rău, doar și eu am postate anumite filmulețe, dar trebuie avută grijă maximă. De ce spun asta ?? Spun asta pentru că psihicul copilului mic...dar mai mult cel al unui  adolescent este precum lutul, se modelează în funcție de stimulii  exercitați din mediul extern. Mama este de modă veche, cine sunt exemplele mele ??? Normal că ce văd că fac alții. Adică acești puști extrem de inteligenți care au avut inspirația să i-a o cameră de filmat și să facă conținut divers. Asta este foarte bine, dar trebuie avut grijă! Mulți au înțeles acest mesaj, adică chiar dacă există libera exprimare a părerii , unele păreri pot duce la instigare în masă a anumitor acțiuni, care pot provoca suferință.

Acest mesaj transmis de Colo, eu cred că la făcut în mod inconștient, deoarece în perspectiva lui, totul se poate lua în glumă. Cu instigarea la violență asupra adolescentelor, nu este de glumă. Deoarece sunt anumite persoane, care la nivel de psihic cataloghează,(     Dacă ăsta face așa, păi atunci este bine!). Mesajul acesta este recepționat în subconștient, unde sunt toate dorințele negate. Este precum deschiderea unei sticle de suc agitate. Mesajul acesta chiar dacă a fost făcut la stadiul de glumă, pentru unii este stimulul deschiderii agitației din interior, mai ales la adolescenții ai căror părinți nu discută fiind foarte ocupați. 

Tu ca om trebuie să te gândești, o adolescentă care umblă dezbrăcată, nu înseamnă că vrea...ce crezi tu, poate să sufere de multe deficite  de atenție. Adolescentele trec prin multe transformări, sunt confuze, vor atenție, este etapa prin care trec... . Acesta este modul lor de exprimare, asta nu înseamnă că trebuie instigat . Acest vlogger o să își dea seama de greșala făcută  când v-a deveni tată, atunci o să vadă cum este să vină copilul plângând la tine. Trauma unui viol mai ales la o vârstă fragedă, este iremediabilă pe viață. Fiecare întâmplare are un efect, dar acest efect este unul distructiv. Femeia este ființa prin care te naști, face multe sacrificii, nu trebuie spuse atâtea cuvinte urâte.
Colo probabil din imaturitate și din lipsa de experiență în ale suferitului, a crezut că poate să transforme în glumă acest subiect cu care întreaga omenire se luptă. 
Murdăria din sufletul femeii violate, trece cu mare greutate....chiar și încercarea fără reușită....lasă sechele....oare s-a gândit că sapă” să dezgroape traume a căror cicatrice cu greu se vindecă??? Sunt femei care nu au avut nici o treabă cu dezbrăcatul și au suferit ....

În concluzie, aveți grijă la ce lăsați copii să se uite, dacă stau liniștiți pe youtube, nu înseamnă că ai cel mai liniștit copil, în el se strânge informație pentru adultul de mâine. Un copil nu are nevoie doar de pâine pe masă, ci de o conștiință care să îl poarte pe aripile acestei vieți. 
Mamele de fete sunt cele mai speciale, ele vindecă răni, adună lacrimi în inimă.....chiar și adolescenta dezbrăcată peste 10 ani, nu o să mai fie așa....într-o zi v-a devenii femeie...
Din punctul meu de vedere, el a conștientizat ce a făcut când a venit poliția. Nu cred că susține așa ceva, doar a vrut să pară ”șmecher”...și a vrut nu subiect mai controversat... . Probabil a văzut o fată , cum a  zis, și gata ”am subiect”. Asta nu scuză vorbele ....care pot devenii acțiuni pentru alții... . Sper să fi învățat o lecție din toate astea... . 
Îmi pare rău că a muncit foarte mult pentru content, iar pentru asta o să fie taxat ... .  Colo fii un exemplu, nu mai face din astea.......

Dacă v-a plăcut nu uitați să comentați, like și nu uitați de canalul meu de youtube Ferma Dereglată.
Abonați-vă și la canalul colegei care am fost împreuna până în clasa a 8 a (Mihaela Miha), pune foarte mult suflet în acele video-uri, abonați-vă, să o ajutăm!

    Vă pup, rămâneți în siguranță!
 



Comentarii

  1. Si eu imi amintesc de Nokia, il tineam la gat, langa cheie. Si de statul degeaba cand eram de serviciu...si tot, s-a intamplat acum cativa ani, cand deja erau pe val ”influencerii”. Desi internetul e un loc public unde putem sa zicem tot ce ne trece prin cap, nu mi se pare deloc normal ce a facut baiatul asta, doar cu 4 ani mai mare ca mine. Si ma bucur ca politia a luat masuri cu privire la el

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu este bine ce a făcut...
    Ps: nu am vazut niciodata un telefon Nokia "cărămida".

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu știu cine e acest vlogger și nici nu sunt curioasă. Am auzit ceva că ar instigat la violență și ar fi denigrat femeile. Bănuiesc că a vrut să-și facă reclamă într-un mod negativ și, se pare, că i-a reușit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu il stiu dupa nume, ci doar ca este un vlogger care instiga la violenta si viol. Probabil modul lui de a-si face reclama, avand in vedere zicala "Any publicity is publicity, even bad publicity."

    RăspundețiȘtergere
  5. Pana la urma, este un adult care a facut anumite afirmatii. Sa isi asume responsabilitatea pentru ele si sa suporte consecintele.

    RăspundețiȘtergere
  6. Administrarea asta prieteneasca mi se pare penibila. Boss, sa fii violat nu pare a fi ceva asa plăcut. Ca altfel ieșeam toate proastele pe strada și ceream asta în gura mare.. Ar trebui sincer sa pățească gagiul ceva. Data viitoare sa își dea seama ce vorbește

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, a cam exagerat și am dezbătut si eu acest subiect pe storys! Am fost tare indignata si supărată! Dar se pare ca asta e gândirea oamenilor din România... femeile nu prea sunt respectate!!! Bărbații trebuie sa înțeleagă ca - Nu! Chiar înseamnă Nu!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. A fost prima data cand am auzit de el, copii nici nu ar trebui sa fie lasati sa se uite la astfel de vloguri sau cel putin sa fie controlati.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu il stiu. Am auzit ceva , dar am trecut peste. Nu l-am ascultat ce zice.

    RăspundețiȘtergere
  10. Prefer sa ma dezic in a face orice fel de comentarii despre acesr individ :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Adevarat! Una e sa ai o părere personală și alta să o exprimi în public știind că ești urmărit în online de sute de mii de oameni! Când te exprimi public, eu zic că trebuie să ai grijă la ceea ce-ți iese din gură.

    RăspundețiȘtergere
  12. Sincer sa fiu habar nal cine e Colo ala.. Si ce face.. 😂 😂 Si nici nu pot zice că mă interesează subiectul într-atât de mult.. Avem mai bune lucruri de văzut. 😊

    RăspundețiȘtergere
  13. Un vlogger trebuie sa educe, nu sa instige la tot felul de tampenii. E strigator la cer ce a facut.

    RăspundețiȘtergere
  14. E inuman ceea ce a facut acest "Colo" ........ Dupa mine chiar a instigat la viol.... mai precis la violarea fetelor de 15 ,16 ani ( şi chiar dadea idei despre cum ar trebui violate cu lux de amanunte) ... Urat ...

    Inuman ...... pentru ca are un public foarte mare si pt el poate a fost la caterinca insa pulblicul lui poate a luat-o in serios si maine poimaine violeaza copile doar pentru ca sunt imbracate in pantaloni scurti. Ps.... Noi am crescut intr-un sat pe marginea dunarii. Toata vara baietii si fetele (de la 4 ani pana la 18 ani ...) de dimineata si pana seara statea in costum de baie ( adica sutien si chiloti) fie ca eram la plaja ,faceam baie , ne duceam la magazin sau traversam satul pentru a ne chema alta prietena la joaca sau la baie..... Deci intrebarea mea ceream sa fim violate??? Raspund de pe acum :NUUU. Si felicitari ofataanonyma pentru ca ai vorbit despre acest subict! Si merci pentru reclama facuta! Daca vreti aruncati un ochi si pe canalul meu de youtube "Mihaela Miha 39"

    RăspundețiȘtergere
  15. Am ajuns deja într-o perioadă în care nu ar trebui să mă surprindă nimic, dar cu tot ce se petrece în jur nu îmi vine să cred unde am ajuns...

    RăspundețiȘtergere
  16. Si eu cred ca trebuie sa fim tare atenti la ce si pe cine urmaresc copiii nostri in online. Cat despre tipul asta, parerile de rau sunt degeaba. Sa isi asume responsabilitatea pentru ce a zis.

    RăspundețiȘtergere
  17. Cred ca a avut ceva probleme cu capul de a putut scoate pe gura toate acele prostii. Macar le putea tine pentru el daca tot are imaginatia asa bogata

    RăspundețiȘtergere
  18. Cred ca unele persoane de acest fel ar trebuii sa fie supuse unor examinari psihiatrice. La cum vorbea era de "Doamne Fereste!"

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Depresia antenatală! ( În sarcină)