7 replici proaste pe care le poți da unei proaspete mămici!

Salut, dragi prieteni !
Astăzi o să vă prezint câteva replici pe care eu le-am primit după ce am născut! Unele chiar m-au făcut să plâng, mai ales că primele luni, fiind la prima naștere, eram bulversată și eram in proces de acomodare....cu copilul!
Să îi dai replici  din astea unei mame, credeți- mă afectează mult!

REPLICA NUMĂRUL 1:
După cum știți, după naștere rămâi cu burtă. Eu având și cezariană, am încercat că folosesc un corset, dar mă durea foarte tare burta...și operația și am renunțat....am primit astfel de replici :
-"Vaiii, ce burtă ai!!! Ești gravidă din nou???"
-"Faci din nou un bebe???"

REPLICA NUMĂRUL 2:

După cum știți , după cezariană , unele femei se mai îngrașă, și eu m-am îngrășat....și am primit replici de genul:
-"Te m-ai îngrași mult?!!!"
-" Ce te-ai îngrășat!"

REPLICA NUMĂRUL 3:
-"Doamne ai făcut cezariană, nu vă înțeleg , nașterea naturală este cea mai bună!"
-"Ai cezariană , trebuia să naști natural, te întinerește 5 ani! Dacă faci cezariană , îmbătrânești cu 5 ani!"

REPLICA NUMĂRUL 4:

-"De ce plânge copilul tău așa mult???Al meu nu a făcut așa! Doamne ce copil cuminte am avut, nici nu știai că este în casă!"
" O să ai un copil rău , este zodia Taur! Cei din zodia asta sunt foarte răi! Ce noroc am că al meu este Leu!"

REPLICA NUMĂRUL 5:

"- Îi dai lapte la sân?
- Nu...
- De ce ???Laptele de mamă este cel m-ai bun...
- Știu.... dar nu l-am avut bun....
- Eu i-am dat 3 ani....laptele ăla praf este plin de chimicale .....
- Da...."
Faza asta m-a făcut să plâng mult, pentru că la o lună și ceva...am pierdut laptele ....
Aveți grijă ce spuneți "

REPLICA NUMĂRUL 6 :

"Să îl lași în pătuț, să îți faci tu treaba. Că dacă plânge, nu are nimic , face plămâni !"

REPLICA NUMĂRUL 7:

"- Eu i-am dat bucăți de la 6 luni, de ce îi dai pasat ???
- Pentru că se îneacă ....
- Lasă mă, că îl bați în șapte....
- Dar....."

Și mai sunt multe altele .....sper că v-a plăcut !
Aștept să vă abonați și să dați like paginii:"La povești cu bunica Trandafira"!

Eu am fost , Cristina!
Pupici

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)