Am primit avertismente prin vise!

Salut, dragi prieteni!
Astăzi am hotărât să vă spun ce vis mă avertizează pe mine!

Sunt persoane care visează noapte anumite întâmplări care o să se petreacă ziua!

Un vis care pe mine m-a pus pe gânduri a fost :" viseaz foști prieteni "!

Nu este nimic neobișnuit în a visa foști preveni , dar când primești mesaje de la aceștia , chiar stai să te gândești???

Eu nu mă gândeam prea mult la acest tip de vise, dar de fiecare dată când visam foști prieteni , aveam certuri în familie .

Am încercat să descifrez de ce apar ei, ca mesageri ai acestor întâmplări . 
Despărțirea de ei , nu a fost una tocmai amicală, m-ai ales de ultimul, cu care am dus multe certuri.
La despărțire mi-a spart contul de Facebook și spart primul meu blog. 

Bărbații in vis, știu de la bunica că înseamnă '"înger". 
Poate că sunt îngeri acolo sus, care chiar țin la mine și îmi dau semnale să știu ce mă așteptă .

Alt vis care pe mine mă avertiza că ceva o să mi-se întâmple a fost atunci când bunica Trandafira a venit la mine in vis.
Eram însărcinată cu Derek , dar am avut avut multe probleme. De la puțin nisip la rinichi, am ajuns să am în luna 5, pietre pe ambii. Am avut multe colici renale, unde am eliminat și piatră de 1 cm.

De fiecare dată, o visam pe bunica.
Într-o noapte am visat-o că eram cu ea la spital , și m-a pus să urinez pe o găleată , dar cred că am eliminat 10l de urină.....
La câteva zile am fost internată în spital cu piatră de 1cm în vezică. 
Am crezut că este un avort spontan, eram în luna 5, dar copilul nu avea nimic. Nu contracții , nu dilatație .....
După 3 zile de tratament , piatra s-a dezintegrat ...că și cum nimic nu a fost.....

De sus cineva m-a ajutat .....

 Voi aveți vise care vă avertizează de ce vi-se poate întâmpla ???

Aștept răspunsurile voastre !
Nu uitați de like paginii:" La povești cu bunica Trandafira" și să vă abonați la acest blog!

Eu am fost Cristina!
PUPICI!



Comentarii

  1. Am visat pe bunicul sotului ca imi zicea sa am foarte mare grija de fiul meu mijlociu ca urmeaza sa i se intample ceva rau. Cateva zile am stat cu ochii pe baiat si noroc ca am fost pe faza ca era sa isi piarda mana stanga.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)