Cel mai urât vis:( Am visat că a venit ceva negru la geam)

Salut, dragi prieteni ! 
Mulțumesc pentru aprecieri și abonați ! Ieri încă 3 prieteni s-au alăturat acestui blog, deci suntem 23! Pentru asta sunt foarte fericită și vreau să vă spun că la 100 de abonați o să postez a doua parte din seria "Ce farmece mi-au făcut năroadele"! ! 
Dacă doriți vă puteți abona aici" https://ofataanonyma.blogspot.com/?m=1"sau da like paginii mele "O fată anonymă"! Contează foarte mult!

Am câteva vise care m-au marcat foarte mult în copilărie , pentru că păreau foarte reale.

Într-o noapte am visat că eram cu verișorii mei, Alin și Gina la Dunăre împreună cu bunica.  Nimic ieșit din comun, doar că mamaie spăla niște perdele albe, dar ce era ciudat că noi ne aflam acolo exact la amurg.... .
După ce ne-am jucat , am luat-o la fugă pe ulița care duce spre casă . Pe drum am văzut cum o umbră ne urmărea! Am fugit până acasă , știu doar scenele in care am dat cu cheia în ușă , m-am pus în pat, iar la geam era un fel de călugăriță , dar fața era toată neagră... . Ce m-a făcut să îmi dau seama că era un fel de călugăriță , era acel voal din material pe care îl poartă măicuțele....
M-am trezit speriată , transpirată și verișoara mea care era cu mine in vis, chiar era la mine...și încerca să mă trezească pentru că urlam...

Alt vis ciudat, a fost atunci când, m-am visat că făceam baie in Dunăre , dar ceva m-a tras în adânc , iar eu țipăm și vedeam cum mă pierd în alge.... . Dar m-am trezit brusc ...foarte transpirată...

Bunica spunea că atunci când te trezești brusc dintr-un coșmar Îngerul Păzitor ...îți dă o palmă, pentru că altfel nu te poate trezi dintr-un vis in care poți să mori... ...
Îngerul păzitor  este responsabil de apărarea ta, chiar și în somn!

Am mai multe vise de acest gen, dumneavoastră a-ți avut astfel de experiențe ??? Vise care par reale ????
Aștept răspunsurile!!!
Eu am fost Cristina!
Pupici

Comentarii

  1. Se mai spune de îngeri așa...visele alea faine când picam in gol cică murim in somn si unii îngeri sunt mai neîndemânatici si ne scăpa înapoi pe pământ.. De aia ne trezim.brusc si speriați..

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)