Copiii își aleg părinții și numele?! Da! Copilul meu mi-a venit de 2 ori în vis....


Salut, dragi prieteni, astăzi o să vă împărtășesc cum copilul meu a venit 2 două ori la mine în vis, 
înainte de naștere cu câțiva ani.
Eu mi-am dorit foarte mult un copil, adoram copiii, iar aceștia simțeau sentimentele mele sincere. La 20 de ani m-am măritat, iar de atunci am tot încercat, fără rezultat... . Mai ales, că stăteam cu cineva în casă, care tot îmi făcea necaz, că ea are copil..., iar eu ..... .

Pe durata căsniciei mele am avut multe necazuri, care pur și simplu m-au demoralizat total. 
Unul a fost când am pierdut animalele(vacile), din cauze care nu doresc să le explic, pentru că nu își au rostul.... .Eram foarte supărată, plângeam și mă întrebam cu ce am greșit???

Noaptea am visat , că eram în grajd, unde plângeam...nu îmi amintesc bine, dar știu că a venit o lumină albă....foarte liniștitoare, acea liniște inumană din care numai vrei să te întorci... . Eu m-am îndreptat spre ea, dar nu am putut să o prind!Singurele lucruri pe  care l-am auzit....erau o multitudine de cuvinte încurajatoare, dar nu le pot reproduce. Pur și simplu le simțeam acele cuvinte, iar eu comunicam cu el printr-un fel de canal inexplicabil...nici acum nu îl pot explica... .

Noi discutam, dar în același timp, discuția era prin sentimente, intuiție...nu știu, acea lumină strălucea, iar eu simțeam  fiecare interacțiune , eu știam că este copilul meu....
Imaginea acelei lumini, o am și acum în cap, cum a intrat pe acea ușă, și după a ieșit...
M-am liniștit total, după acea vizită... Dimineața i-am spus soțului, că eu am visat copilul nostru, a rămas și el uimit....

A doua oară, tot așa l-am visat, dar era mare.... Era un băiat, înalt....și ne-am plimbat împreună...dar tot la fel am comunicat prin canale inexplicabile omului. 

Eu credeam că nici un copil al Universului, nu dorește să îi fiu mamă... Gândeam că poate nu merit....Mereu plângeam și îl întrebam pe Dumnezeu, de ce??? După aceste 2 vizite, în inima mea încolțea speranța că poate ”unul dintre ei, dorea să ii fiu mamă”!....
Ultimul vis a fost acela cu lumina, asta se întâmpla în Iunie...iar eu în August am rămas însărcinată....având sarcină ascunsă. Am aflat de el în Octombrie la sfârșit, dar cred că atunci când m-a vizitat și-a dat seama că eu sunt mama de care are nevoie... 
Pot să spun că al meu copil a luptat pentru a venii pe lume, am avut o sarcină grea....eu am suferit mult, dar el nu avea nici-o problemă.
Am avut 4 colici renale, și am eliminat piatră de 1 cm.... .Timp de 5 ore, am mers din 5 în 5 minute la baie, iar când am ajuns la spital, el nu avea nimic.  Contracții lipsa, col deschis lipsă , el era vioi... .

În ceea ce privește numele, am primit un semn ”Semnul din copac ”, unde era un înger ....iar din această cauză, l-am numit Gabriel. 
Derek, este un nume care ne-a plăcut, atât mie, cât și soțului! 
Stăteam cu câțiva ani înainte și ne gândeam ce nume o să punem?? Iar lui, i-a ieșit direct, Derek! Sunt nume care le auzi odată și au acea sclipire...de nu poți să ți-o explici????

Unde m-ai pui că aveam o pereche de adidas, pe care am oprit-o acum vreo 8 ani, de la cineva, pentru că m-am îndrăgostit efectiv de ei.... . Înainte să nasc, mi-am aranjat totul pentru bebe și am dat de aceste încălțări, pe care scria (DRC)... . Eu i-am scris numele cu (K)...nu cu (C)...dar acesta simbolizează(De-Re-C).
Aceste semne metafizice sunt prezente peste tot, noi trebuie să le vedem...


Sper că v-a plăcut articolul meu! Sunt experiențele mele, iar eu sunt foarte mândră de ele. 
Aștept și părerile voastre la acest subiect! Dacă aveți astfel de experiențe puteți să mi-le lăsați în secțiunea de comentariii!

Eu am fost, Cristina!
Pupici!!!

Comentarii

  1. nu pot spune ca eu cred in mod deosebit in semne. cred ca lucrurile se intampla. dar de cele mai multe ori, noi le cautam exlicatii si asa ajungem sa vedem semne peste tot

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur că ți s-a împlinit dorința de a avea un copilaș! Unele coincidențe nu sunt pur întâmplătoare, trebuie doar să știm să citim printre rânduri!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce interesant! Imi place articolul! De multe ori primim semne, dar cateodata nu le observam, sau nu le bagam in seama.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred că nimic din ceea ce ni se întâmplă nu este întâmplător!
    Am forte multe exemple/experiențe, sunt semne pe care le primim dar nu știm să le interpretăm,
    Fiți fericiți!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am dus a doua sarcină foarte greu. Dar eram bucuroasă că bebe creștea și era sănătos.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu cred ca nimic din viata nu e intamplator. Dumnezeu e cel care coordoneaza lucrurile si el stie cand si de ce avem nevoie. Timpul nistru nu coincide cu al lui, dar mereu ne ofera ceea ce avem nevoie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur ca ai reusit sa ai copilasul mult dorit!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu toata sarcina am spus ca ii voi pune numele Raul Cristian, insa cand mi l-a adus prima data si m-a intrebat ce nume ii pun am zis direct Florin. Nu m-am gandit nicicand la acest nume, dar era saptamana Floriilor si asa am simtit ca i se potriveste numele Florin.

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu cred ca tot ce se intampla e cu un scop si nu e nici accidental, nici intamplator.

    RăspundețiȘtergere
  10. Și eu am tendința de a crede în unele semne care apar în vise. Ba chiar, un părinte spunea că un vis pe care îl ai de mai mult de 1 dată, la diverse intervale de timp ar fi un soi de premoniții sau semne venite de la divinitate.

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari! Sa iti creasca mare si va doresc fericire si impliniri, la toata familia! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Depresia antenatală! ( În sarcină)

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!