Gluma săptămânii :" De ce cad frunzele, tata?"

Salut, dragi prieteni, astăzi am revenit la rubrica" Gluma săptămânii", sper să vă placă !

Alin, tată și mama se plimbau prin parc, era o toamnă foarte călduroasă. Frunzele erau căzute și toți copiii săreau prin ele!
Mama s-au întâlnit cu o prietenă , iar Alin și tata, au continuat să sară prin frunze. 
La un moment dat, Alin întreabă :
- Tata, de ce cad frunzele?
- Pentru că este Toamna!
- Nu înțeleg, de ce cad frunzele ????
- Pentru că Toamna copacii, se odihnesc pentru la Primăvară când înverzesc..
- Tata de ce cad frunzele???
- Este un proces biologic prin care copacii au conservat seva, iar din aceste frunze care putrezesc se obțin substanțe nutritive ...care îi ajută peste iarnă...
După lungi explicații , Alin tot întreabă :
- De ce cad frunzele ?
Tatăl nervos spune:
- De dracu' , fiule!!!
- Mama??
- Da!
- Tata mi-a spus că frunzele cad de dracu'!Așa este???
- Dan, așa este???
- Nu!!!
- Copilul nu minte, știu că doar eu l-am educat! Așa educație îi dai???
- Eu, nu am zis!!!
- Mama, eu doar l-am întrebat .....( copilul râdea pe la spate)...
- Știe mama!
-Dan,   s-a zis cu "ciorba caldă".....

După tatăl îi șoptește lui Alin:
- De ce m-ai spus , ești pârâcios???
- Tată,m-ai știi ieri când doream să ies în parc , dar tu te uitai la meci????
- Da!
- Nu ai dorit să ieși, iar eu am promis că mă răzbun !!!
- Adioooo ciorbă!!!Aaaaa și mi-a zis mama că o să dorm cu ea...câteva zile...:))
- Ce mi-a făcut copilul!!!
- Semăn cu tine!
Sper că v-a plăcut ! Nu uitați să vă abonați la acest blog sau la pagina mea de Facebook " La povești cu bunica Trandafira"!
Eu am fost Cristina!!
Pupici!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)