Gluma săptămânii:”Cum am încurcat examenele și l-am făcut pe profu” de Audit, doamna de Contabilitate!”O să râdeți...

Adăugați o legendă

Salut, dragii mei! Astăzi o să vă povestesc o altă întâmplare amuzantă din viața mea, acea zi în care am încurcat examenele...și cu toate acestea...am reușit să promovez...
Să începem povestioara:
Eu am făcut naveta din clasa a 5 a și până la facultate. Cu toate că nu erau decât 30 de km, stăteai după microbuz încă o oră.... . Nu era ușor, ajungeai acasă așa moleșit...de nu îți mai trebuia nimic...

Eram în sesiunea de vară cu examenele, acestea erau afișate la avizierul școlii,  predate în scris la fiecare curs și  afișate online.  Nu aveai efectiv cum să uiți data unui examen, pentru că îți era amintit permanent și de șefa clasei, Nicoleta.
Noi, la Contabilitate am făcut două cursuri:
-Audit Intern
-Audit Extern

Acum eram pe semestrul 2, deci aveam Audit Extern, care ne era predat de un profesor de la București, deci săracul venea în fiecare săptămână cu trenul, doar pentru noi. Oricum era un om de la care aveai ce învăța și era foarte glumeț.

Eu eram îndrăgostită în vremea aia, și eram puțin cu capul în nori...m-am uitat peste examene, am văzut data examenului, dar notasem greșit!

Un mare adevăr!

Care este cea mai mare minciună spusă de un student? Doamne, bine că am promovat toate examenele, grea sesiunea asta ..... la următoarea o să învăț în timpul semestrului....
După câteva luni de curs....”Doamne a venit sesiunea și eu nu am învățat nimic!Iară, am mințit că învăț înainte.... nu dorm, iară nopțile..”

Deci recunoașteți???? Și voi făceați la fel....
Eu nu pot să spun că făceam la fel, rețineam și ce mai spuneau prin clasă profesorii...dar nu învățam până în sesiune! Sincer în timpul anului nici nu puteai să reții, o voce din tine zicea:”Lasă că înveți mâine...!” și mâine”Mergem la cumpărături, doar mai este timp până la sesiune”.....și tot așa ...până te trezeai în sesiune.

Așa am făcut și eu cu aceste examene. Nu pot să spun că eram ”bâtă”, dar nici toate detaliile nu le cunoșteam. Știu că în perioada aia, munceam și foarte mult, și nu aveam mult timp de învățat.

Pentru examenul la acea doamnă profesoară, am învățat vreo 6 zile, continuu...și eram foarte stresată, pentru că era un examen greu....
Cu o seară înainte, am vorbit cu prietena mea, Cristina, dar nu prea multe, chiar nu  mai vorbisem despre ce o să ne pice, cu toate că mereu discutam despre asta.

A doua zi era sâmbăta, abia am găsit ocazie să merg. În sesiune examenele erau puse în orice zi a săptămânii și la ore c-am aiurea, pentru un navetist. Programul de weekend al microbuzelor era foarte lejer, circulau doar de 3 ori, iar eu nu aveam cum să ajung. Stați liniștiți că erau și zile în care veneam cu vreo 4 ore înainte și mă plimbam prin toate parcurile, unde citeam pentru examene, pentru că efectiv, nu aveam cu ce să vin, iar la ocazie îmi era frică. Cu toate aceste, ieșeam cu mama la ocazie, iar unde vedeam vreo femeie făceam cu mâna... . Am găsit ocazie și am plecat spre oraș. Pe drum am citit unde nu știam așa bine, deoarece aveam mereu ”norocul” să îmi pice ce nu învățam așa bine sau mi-se părea o aiureală....

Ajungând la școală, toți stăteam la  ușa sălii de examen  pentru a venii, doamna de serviciu să deschidă.
Așteptând noi ajunge și domnul profesor:
- Bună ziua copii! Ce faceți?
- Bună ziua, domule profesor! Uite așteptăm să intrăm la examen...(spun eu)
- Păi și ce examen aveți?
- Cu o doamnă!(spun eu foarte încrezătoare)
-Nu zău????
- Da ....
La care o colega îmi dă un cot: 
- Cristina, avem examen cu domnul, ce doamnă visezi???
- Las-o Andreea, că mă duc să îmi pun o perucă ...să zică că sunt femeie, că poate am intimidat-o
-
Exact așa am rămas eu, de uimire!
- Cristina, doar ți-am spus că sâmbătă avem cu domnul examen , iar Marți cu doamna....
Eu eram transpirară toată....am rămas șocată...
- Cu tot respectul, domnule profesor picați- mă, pentru că nu am învățat!
- Sigur???
- Am încurcat examenele și nu am ce să fac ....
- Treci înăuntru, că de un 5 tot știi , iar după vi la mărire ...
Am intrat, dezamăgită total de cât de aiurită puteam  să fiu...
Să vă recunosc, că nu eram așa tufă, deoarece îmi plăcea să învăț, iar în timpul orelor eram foarte atentă...

Ne-a adus subiectele...erau unele relativ ușoare, dacă repetate  puțin puteai să detaliezi foarte bine, dar cum eu....mi a fost puțin greu...

Am rezolvat aproape tot, dar mai aveam ceva. Pe această cale le mulțumesc colegelor mele Nicoleta și Andreea...pentru că mi-au suflat câteva răspunsuri. Nu îmi aminteam definițiile total, iar cuvintele lipsă...le auzeam de la ele.
Mie mereu mi a plăcut să învăț  și să mă exprim cu ale mele cuvinte .Eu am fost genul de copil ghinionist, deoarece nu știam să copiez, când alții rupeau....:
( Cazacu, bagă cartea înapoi,  pentru că îți dau 1!)
Mi-am furat-o odată și de atunci, am scris ce am știut, dar mi-a mers mult mai bine...
Să știți că și eu le ajutam pe colegele mele atunci când aveau nevoie!...

Am stat ultima....și de corectat mi-a corectat-o prima:
- I-a să văd ce ai făcut, Cazacu!!!!???
Eu eram "pi la puterea a 2 a"( eu zic pi pătrat), de emoții,  nevoie de bursă aveam ....și asta mă dezavantaja ...
- Te-am picat....
- Da!!???Nu se poate, unele răspunsuri le-am scris....
- Păi, tu ai văzut ce ai scris??? Numai prostii!
M-am făcut "mică" de rușine, și mi-am zis" adioooo bursă"...cum am putut să încurc examenele???
După câteva minute de învinovățire, am văzut colegii că zâmbeau pe ascuns...... .
" Na, Cristina, te făcuși și de cacao cu lapte!".... 
- Cristina, vino și i-ați lucrarea să vezi unde ai greșit!
Mă duc, ușor cu capul plecat.....când i-au lucrarea, șoc! Era scrisă nota 9,60! 
- Parcă m-ați picat?
- Să le mulțumești colegelor tale că te au ajutat,  la anumite cuvinte pe care nu le știai.....!
- Sigur!
- Să știi că te apreciez, pentru faptul că ai scris tot ce ți a rămas în cap de la ora mea....și pentru faptul că ai fost activă mereu la curs! Chiar am fost impresionat de lucrarea ta !Eu credeam că o să îți dau 5, dar chiar ți-ai dat toată silința! O să îmi amintesc mereu de tine, cum m-ai făcut " doamnă" și surprins într-un mod plăcut...
- Vă mulțumesc domnule profesor....
Atunci am fost foarte speriată, dar acum o văd ca pe un moment amuzant, care mereu îmi aduce zâmbetul pe buze....
Ăsta este experiența mea, reală  din facultate! Sper că v-a plăcut....
Mulțumesc colegelor mele !
Eu,  am fost Cristina!
Pupici!!!!!!!!!!!!!!!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Depresia antenatală! ( În sarcină)

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!