La povești cu bunica Trandafira:"Tanti a văzut un om înalt îmbrăcat elegant care venea spre ea!Slender man?!"

Salut, dragi prieteni! Țin să vă mulțumesc pentru că am ajuns la 38 de urmăritori pe pagina care am redenumit-o " La povești cu bunica Trandafira". Am postat și o poză cu ea, iar curând o să fac și o scurtă introducere despre ea.
Dacă vreți să dați like paginii :"La povești cu bunica Trandafira", accesați acest link https://m.facebook.com/La-povești-cu-bunica-Trandafira-1585148685032766/ și nu uitați să vă abonați și la acest blog https://ofataanonyma.blogspot.com/?m=1!

Să începem!

Bunica îmi povestea multe povești cu întâmplări paranormale, care pe mine uneori mă speriau, dar îmi plăceau.

Nu am făcut până acum corelația între omul înalt care a urmarit-o pe Tanty și Slender man. 

Eu am fost din "generația metamorfoză", adică am prins de la început evoluția tehnologiei . Spun "metamorfoză", deoarece am trecut de la telefoanele mobile alb-negru, la cele color,  apoi la a deține un PC în propria casă, iar acum telefonul a luat atribuțiile Pc-ului și a evoluat de la butoane la forma care este in prezent!

De Slender man, am auzit din prezentările  Youtube, iar acum când m-am apucat de postat și mi-am amintit toate aceste povești, aceasta m-a intrigat.

Tanty era tânără, cred că o cunoașteți din postarea https://ofataanonyma.blogspot.com/2020/07/la-povesti-cu-bunica-trandafiracum-mi.html?m=1, dacă nu , Tanty era sora cea mică a tatălui meu.
Într-o noapte, i-a venit să facă nevoile fiziologice, pe atunci nu existau băi în casă , aceasta era în "fundul curții":

"Am ieșit să mă duc la veceu, era o noapte cu lună plină ,aveam vreo 14 ani. M-am așezat pe "treabă", când mă uit în fața mea la câțiva metri metrii un om înalt de vreo 2 metrii se uitat la mine. Era foarte înalt și îmbrăcat elegant, dar numai știu ...era alb îmbrăcat sau el era alb?!!
Am zis " Tatăl nostru", dar ființa nu pleca se uita la mine. Lumina lunii strălucea pe el, dar știu că avea și o pălărie în cap .
M-am frecat la ochi, dar nu dispărea, ba din contră se apropria. Am rupt-o la fugă în casă , țipând :
- Arătarea înaltă , vine!
- Ce ai ???
- Vine omul înalt !
- Stai calmă!
Toți au ieșit afară să vadă ,dar nu era nimeni!
- Ce văzuși fetiță????
- Mamă, era un om înalt de 2 metrii , cu pălărie în cap, se uita la mine și apoi îl văzui cum se îndreptă ....ușor ...ușor...
- Doamne! Cum era???
- Înalt, nu am văzut om așa înalt, slab și era alb ....cu pălărie!
A luat mama, oala ei de tămâiat a pus cărbuni și cu tămâie și a tămâiat toată curtea și casa.

A doua zi, vine pe la noi baba Veta , care ne vede așa obosiți și ne întreabă:
- Ce aveți ochii ăia așa bulbucați ?
- Nu am prea dormit !!
- Păi??
-Uite fata a mică ce a văzut  când a ieșit să își facă nevoile.....
- Știu cine este! Este un monstru care caută fetele nemăritate , am auzit de el... . Să nu m-ai ieșit afară noaptea sau fetele să le lași ... . Se zice că le i-a să se însoare cu ele , apoi le omoară ...
- Doamne , babă!!!!!
- Da , Marie !
- Să numai lași fetele afară noaptea....

Bunica mi-a m-ai spus o astfel de poveste despre un om înalt care a venit la o femeie , dar nu mi-o amintesc foarte bine....dacă o să reușesc să îmi amintesc ,  o să vă povestesc.

Aici am făcut eu legătură între ce a văzut Tanty și Slender man.... . Voi ce spuneți ??? Credeți că a fost el???
Vechile legende și întâmplări atestă existența acestuia????
Aștept părerile voastre, pentru a elucida acest mister!

Eu am fost Cristina!
Pupici


Comentarii

  1. Buna , se prea poate sa fie El doar că noi îi ziceam omul negru sau așa ceva . Nu știu ce este cu el dar mie ani de zile mi se a arătat aceasta entitate .înaltă ,f slabă , cu pălărie .nu pt spune că avea fata albă sau ochii cumva pt că nu i am văzut niciodată chipul .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se poate ....eu cred că există printre noi și astfel de ființe.
      .

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)