La povești cu bunica Trandafira:"Câinele care a ieșit din cimitir!"

Salut, dragi prieteni! 
Astăzi o să vă povestesc ,cum a ieșit un câine din cimitir la ora 2-3 noaptea și ce s-a întâmplat!

Nu uitați să vă abonați la acest blog https://ofataanonyma.blogspot.com/?m=1 și să  dați un like paginii" La povești cu bunica Trandafira" pe Facebook.

Într-o noapte m-am dus cu soțul meu și Lenuța la tăiat de coceni. Ne duceam atunci , pentru că era rouă , iar cocenii se tăiau și legau foarte ușor. 
Pe lângă asta , tăiai de drag pe răcoare, mai ales că era și o lună plină , de ziceai că este ziua.

După ce terminarăm cocenii de tăiat și legat plecarăm acasă. Drumul spre casă ducea exact pe langa cimitir .
Ajunși în dreptul cimitirului ieșii un dulău ( câine de mărime mare), din cimitir.
Poate mulți a-ți zice, că era un câine vagabond, dar vremea aceea câinii se găseau greu, pentru că nici nu prea îi ținea lumea. 
Daca doreai să iei un cățel , trebuia să vorbești cu persona aia, să îi dai ceva valoros la schimb...că să ți-l de-a!

Când stăteam noi, stătea și câinele! Mergeam noi, mergea și el!

- Costică ?
- Da?
- Am un fior pe șira spinării..... 
- Câinele este ceva necurat !
- Prostii! Eu nu cred!
- Ba să crezi , Costică !

Nu dură mult și ajunserăm în dreptul porții mele:
- Costică, hai să mă duci până acasă , că mi-e urât!
-Hai, mă Lenuța !
- Hai , Costică!

Eu intrai în casă și îi supusei socrului meu ce pățirăm ....

Ăsta cum auzii, fugii pe ușă ....ca un glonț ....

După ceva timp auzii când s-au întors și  vorbeau  în șoaptă:
- Trandafira unde este??
-Doarme!
- Vai ce bine!!
-Stiu!
- Câinele ăla cred că a fost necuratul !
- Pai???
- Când ajunsei la Lenuța, asta zisă să stau că aprinde becurile .. . Am stat ....și îl aud pe al bătrân...
- Costică , stai !
- Eu m-am întors și ce să vezi , se auziră cocoșii ....câinele când auzii îi dădu o coadă pe spate lu' al bătrân ....de dădu cu el jos...
- Al bătrân așa este??
- Da! Noroc că am chiloții pe dos din cauza lu' Ghiorghița...
- Bagă o fugă  câinele.....și îl auzii cum se aruncă în Dunăre , că bomba se auzii.... . Să nu îi spuneți Trandafirii pentru că se sperie .....
 - Tată să poți de acum un ciorap pe dos sau chiloții.,....
- Așa o să fac!
Sper că v-a plăcut ! Să nu uitați ce v-am rugat mai sus , mă ajută foarte mult ! La 100 de abonați la acest blog o să postez o poveste despre farmece !
Eu am fost Cristina !
Pupici


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)