La povești cu bunica Trandafira:"Ce a pățit baba Tanța care muncea la sărbători?!"

Salut, dragi prieteni!
Astăzi o să vă povestesc o întâmplare reală, despre o femeie care muncea la sărbători.

Dragii mei, Tanța era o femeie foarte ciudată, când era de stat, muncea, iar când era de muncă stătea !
Așa a fost și în ziua care s-a lecuit pe vecie de acest " sport".
Pe vremea aceea oamenii munceau viile, pentru a putea face vin. Tanța avea și ea o vie destul de mare, dar și roditoare, făcea destul vin încât să și vândă. 

Era o zi de primăvară foarte călduroasă, numai bună de muncă. Problema era că exact în acea zi o sărbatoare foarte mare era în sat.
Tanța, babă năroadă luă sapa și pleca la vie. Pe drum se întâlni cu Nica care o întrebă:
- Tanța unde te duci fată cu sapa azi?
- La vie, nu vezi ce vreme bună?!!!
- Doamne, astăzi te găsiși???
- Da!
- Astăzi este sărbătoare mare, du-te acasă și te odină!
- Eiii și ce dacă...eu nu cred în sărbători...
- Te trăsnește Dumnezeu....
- Mă trăsnește pe mine...
- Bine..

Nica  plecă, iar baba se dusă la vie... .
Muncii Tanța toată ziua....nu exagerez, dar via arata foarte bine. După ce termină se dusă să stea puțin la umbră, doar trăsese....
Nu trecuse nici un minut și pe cer își făcu apariția un nor mic...dar negru...care tuna și fulgera.

Baba Tanța, luă sapa să plece, dar din nori se auzea:
- Unde-i locul????
- Care-i locul???
- Ăsta-i locul???
- M-ai avem ???
- Gata locul!!!!


Baba se sperie foarte tare, pentru că din acel nor mic, numai asta se auzea....

Când norul ajunse în dreptul viei, se auzii:" Gata locul!!! Tanța....???"... 

Se pusă o vijelie și o grindină, de îi făcu via praf babei. 
Tanța stătea la 1 metru de vie, pe locul vecinului, care nici cu un strop nu a fost atins ...

După ce norul termină treaba îi zise: "Să muncești la sărbători Tanța! Că îți scosai în cale  un sfat, dar tu...."...
 Tanța fugii acasă, iar pe drum spunea la toată lumea ce pățise....
Via nu a rodit vreo 2 ani, nici măcar iarba nu " a scos capul"....
 De atunci la sărbători, nu ieșea baba la muncă, nici dacă o plăteai dublu ....
 Sper că v-am plăcut povestea și învățat ceva...
 
Eu am fost Cristina!
Pupici!
 
Nu uitați să vă abonați la acest blog https://ofataanonyma.blogspot.com/?m=1, pentru a fi la curent cu ce postez și la canalul prietenei mele "Mihaela Miha 39"..

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)