La povești cu bunica Trandafira:"Vrăjitoarea Ghiorghița și șoferul autobuzului!"

Salut, dragi prieteni!
Astăzi o să vă povestesc cum a prins-o șoferul unui autobuz pe vrăjitoarea Ghiorghița!

Pe vremea mea, nu erau microbuze, ci autobuze, pentru că oamenii de la sat lucrau în uzine și fabricii cu miile.
Pe vremea aceea, nu stăteai stresat din cauza unui loc de muncă, pentru că te lua de pe stradă și îți găsea ceva să faci!

Din această pricină, autobuzele circulau și la 12 sau 1 noaptea , pentru că aducea ultima tură din acea zi.
 
S-a întâmplat în acea seară și eu să fiu în ultimul autobuz, pentru că fusesem la muma care stătea la Hinova, să o ajut la niște treburi !

Eram mulți oamenii în acel autobuz, m-ai ales că era vinerea, și pe lângă navetiști erau și oameni care veneau la țară în weekend .
Toți eram distrași de discuții, pentru că poate atunci te întâlneai cu cineva pe care nu l-ai văzut de ceva timp.

Ajungând în sat , la noi este o fântână exact la o răscruce de drumuri, care se numește (Fântâna lui Roșcobanu'), așa se numea cel care a făcut-o.

Când ajungem în dreptul ei, auzim pe șofer:
- Uite spurcata ce face!!!!
- Ce face nea' șoferu' ???
- O femeie dezbrăcată , despletită , se dă pe roata fântânii, dar are plin de lumânări pe lângă ea!
Toți au fugit să se uite pe geamul din partea cu  fântâna, la care eu spun:
-Asta este Ghiorghița !
-Cum???
-Hai, că știți toți ce face!
 La care șoferul spune:
- Stai că opresc autobuzul și îi dau o mamă de bătaie , de se lasă de prostii!
- Noi spunem să nu te pui cu ea!

Șoferul oprii autobuzul și când să se de-a jos , dracii blocară ușile și geamurile, iar Ghiorghița fugii de grabă.
Degeaba șoferul se chinui să desfacă ușa din față, nu a putut. A încercat și pe cea din mijloc, aceiași soartă!

În astfel de cazuri entitățile cu care vrăjitoarele lucrează fac anumite acțiuni pentru a proteja persoana care îi ajută să aducă răul în lume.

- Vedeți domnul șofer, ce v-am spus eu????
- Puternici sunt aceste târâturi ale pământului !
 Da o să mă i-au de Petre , soțul ei , că mâine merge la Uzină, să vezi ce îi fac!

A doua zi de dimineață șoferul se Petre :
- Petre , tu ești om bun, dar știi ce am văzut aseară ?
-  Ce a-ți văzut tovarășe șofer?
- Pe nevasta ta, goală la fântâna din răscruce! Nu îi zici nimic, că ea lucrează cu necuratul ?
- Tovarășe , am încercat!Am și zguduit -o puțin , dar degeaba! 
- Cum , nu ascultă de tine?
- Păi după ce m-am luat de ea , 3 zile nu m-am sculat din pat,  parcă mă ținea cineva de picioare eram dus, dar nu mă durea nimic, iar asta râdea ....și îmi spunea :" Vezi dacă te iei de mine, mă apără copilașii mei!"
-Doamne !
- De atunci o las în pace, își i-a ea plata pe lumea cealaltă !
- Așa este Petre!
- Nu vă complicați și nu vă băgați cu ea în seamă , că vă face un rău, nevinovat ! Sunt foarte puternice lucrările necuratului , am văzut multe, dar eu cred în Dumnezeu! 
O las să își facă prostiile , dar nu am păcat că am avertizat-o!
- Așa este Petre!

"Unele vrăjitoare fac farmece și la fântâni, nu doar la ape mari, mai ales dacă acea fântână este la răscrucea de drumuri"!

Sper că v-a plăcut această poveste!
Mulțumesc celor care s-au abonat la acest blog în număr de 29(https://ofataanonyma.blogspot.com/?m=1 ), dar și celor care s-au abonat la pagina mea " La povești cu bunica Trandafira!"( https://m.facebook.com/profile.php?id=1585148685032766&ref=content_filter )

Eu am fost Cristina !
Pupici!
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)