La povești cu Cristina :"Am făcut cunoștință cu bunica moartă în vis"!

Salut, dragi prieteni ! 
În primul rând doresc să vă mulțumesc pentru aprecierea paginii"La povești cu bunica Trandafira", ne-am adunat 59 , pentru mine este un succes , pentru că după atâta timp 58 de oameni au apreciat această pagină !
În al doilea rând, le mulțumesc celor care au apreciat acest blog ! Suntem 30....și mă bucur enorm, la început am fost eu, mamă și Vasy....😄😄😄😄😄😄😄😃😃😃😂😂😂😂...iar acum sunt 30 de persoane ! Vă mulțumesc!

Astăzi o să vă povestesc cum am cunoscut-o pe bunica Geta în vis.

Totul a început când mama avea 20 de ani, atunci s-a și măritat cu tata. Bunica mea, Geta aveam 42 de ani . Mama a făcut nunta în Octombrie, iar ea în Februarie a murit.
A fost cel m-ai greu moment pentru mama, care era însărcinată cu mine în 2 luni.... . Pe mama nu au lăsat-o să o vadă, pentru că ziceau că ies eu albă, superstiții din astea.

La câteva săptămâni bunicul meu s-a recăsătorit , iar eu până am crescut , am considerat-o pe soția bunicului, bunica mea .
M-am înțeles bine cu bunica vitregă, cât am fost mică , după s-au schimbat treburile ....

Când mi-a povestit mama, ce-a mai mare dorință a mea a fost să o cunosc .
Străbunica mea, mi-a povestit multe despre ea , arătat poze , dar în sufletul meu îmi doream să fi trăit  , doar să o cunosc .... .
Am aflat cauza morții , un microb care s-a adunat între plămâni și spate , iar la noi în Severin, doctorii i-au înțepat punga și în 3 zile a murit. Trebuia să meargă la un spital militar în Craiova , dar unii nu au vrut:" că și aici sunt doctori "! .Au fost...așa este...
De atunci singură dorință era sa o visez să știu și eu cum arată...
De ziua mea, mereu îmi puneam această dorință , am fost și la "Părintele Arsenie Boca" și mi-am dorit același lucru, dar nimic nu prevestea nici un vis în care bunica Geta să  vină!
După mulți ani, am uitat de această dorință , dar nu și de ea. 
Când într-o noapte am visat că eram într-un castel de carton, am ieșit din el și am devenit din nou om ca mărime . M-am trezit într-o cameră , iar cineva lucra la acel castel de carton alb, atunci cineva m-a strigat :
- Cristiana , vino să îți arăt pe cineva !!!!
Am ajuns în dreptul unei uși , acolo stătea străbunica cu o femeie, la care îmi zice:
- Ea este bunica ta!
- Serios??? 
- Da!
Știu că era o femeie înaltă cu un păr făcut creț ( permanent ),avea o rochie albă, dar nu semăna deloc cu bunica din poze ....
Nu știu ce i-am zis , sau vorbit , știu doar că am stat acolo ....
Când m-am trezit , parcă în sufletul meu ceva s-a liniștit .... 
Cu toate că nu semăna cu cea din poze, știam la nivel de suflet că ea a fost.
Acolo există o altfel de comunicare , prin sentimente, trăiri , sufletește, fără cuvinte...este o comunicare care se face la nivel superior gândirii. O comunicare care îți umple sufletul, dar în același timp te împlinește.
Și așa mi-am umplut acel gol, care exista în sufletul meu. De la acel vis, nu am mai simți nevoia să o cunosc, pentru că simt că o cunosc din totdeauna.

Comunicare din acesta , fără cuvinte , doar prin sentimente , am avut-o și când copilul meu a venit la mine în vis. 

Voi a-ți cunoscut pe cineva în vis sau avut astfel de experiențe???
Lăsați în secțiunea de comentarii !

Sper că v-a plăcut această experiență și nu uitați să dați like paginii" La povești cu bunica Trandafira" și să vă abonați la acest blog!

Eu am fost Cristina!
Pupici!!!

Comentarii

  1. Si eu am dorit sa.l cunosc pe fratele meu geaman care a murit la 3 luni de viata I.am cerut bunicului in vis sa mi.l arate

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)