Trebuie să te ferești de oamenii însemnați ?

Salut dragi prieteni !
Astăzi o să vorbim despre oamenii care au anumite semne ciudate din naștere, iar unii spun că aceștia ar fi oameni răi de care trebuie să te ferești!

Nu am întâlnit mulți oameni cu semne , dar omul care l-am întâlnit, era bunica mea!
Ea s-a născut cu o șuviță de păr alb, pe calota centrală a părului.
Nu a fost un om rău , dar a tras mult în viața și a avut parte de multe experiențe , unele le-am povestit deja !
Bunica avea darul de a descântă de deochi, de sordomași(acei viermi de făină), dădea în boabe.
Nu practica practica asta , dar dacă venea cineva , nu îl refuza!
A suferit mult, mai ales în ultima parte a vieții unde a făcut aproape 8 ani dializa , de 3 ori pe săptămână .
Dar ce a durut-o cel m-ai tare a fost certa cu fata ei, care a făcut-o mult să sufere.

Alti oameni înarmați care îi cunosc eu, sunt 2 care nu au o mana !
Pot să vă spun cu mana pe inimă, că dacă acești oameni aveau și pe cealaltă multe rele făceau, oameni așa răi, nu am văzut !
Unul este mai tânăr, dar lovește animalele și are un tupeu de șmecher.

Noi aveam în capul locului niște stejari, doamne cât am curățat la ei, se forma o pădurice așa frumoasă !
Ce i-ai venit pe acei copaci , că îl amenința pe soțul meu că vine și îi taie, dar cu Vasy nu i-a prea mers...
Dacă copilul ăsta era normal, mari rele făcea pe pământ.

Altul este bătrân, dar așa om bârfitor , rău intenționat și intrigant , nu am văzut !
Și acesta dacă era normal , era un om foarte rău!

Îmi pare rău de situația lor, dar cum vă spun bunica nu a făcut rău , dar a tras în viață, dar cei doi ...numai rele ....

Voi ce părere aveți despre oamenii însemnați ??? A-ți avut experiențe ????
Vă aștept cu părerile în secțiunea de comentarii!
Deasemenea , nu uitați să vă abonați la acest blog https://ofataanonyma.blogspot.com/?m=1 și să dați like paginii: " La povești cu bunica Trandafira "!

Eu am fost Cristina!
PUPICI!

Comentarii

  1. Am auzit si eu vorba asta....ca de oamenii insemnati trebuie sa te feresti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca trebuie sa invatam sa ne iubim asa cum suntem, insemnati sau nu, sa zic asa :)) si sa ii acceptam si pe ceilalti :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-adevar, asa se spune ca oamenii cu anumite semne din nastere sunt răi sau aduc necazuri si celor din jur... dar nu am stat sa verific povestea, chiar nu cred ca stiu oameni cu semne anume care sa merite o analiza.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mama mea are o spranceana blonda si una bruneta. :D Nu consider ca e diferita de restul oamenilor, ba chiar e o persoana de nota 20. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Am întâlnit oameni "însemnați" care erau într-adevăr foarte răi, dar am întâlnit și oamenii care erau deosebit de buni. Sincer, nu știu ce să spun, nu pot judeca și da verdicte, deoarece cred că nu am asemenea drept.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am superstitii de genul pentru ca nu am avut experiente neplacute. Este drept ca sunt persoane aparte, dar nu cred ca ar fi vreo problema daca iau contact cu genul asta de persoane

    RăspundețiȘtergere
  7. Cumnata mea are baiatul cu un semn in frunte din nastere,cu mana pe inima va spun ca,copil rau,dusmanos si mincinos ca el nu am vazut de cand mama ma ma facut toata lumea spune acelasi lucru ca mine

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)