Am făcut 26 de ani! Mulțumesc că sunteți alături de mine prieteni care cred în paranormal!

Salut, dragi prieteni! Astăzi este o zi specială , este ziua mea de naștere !
Sunt foarte fericită, că am ajuns la 26 de ani , cu bune și rele !
Vreau să vă mulțumesc pentru că a-ți dat viață , unor povești de zeci de ani! Prin simpla citire a acestora m-ați ajutat să descopăr menirea acestui blog, un blog de experiențe ciudate trăite de oamenii simplii de la țară . 
La sate, multe ciudățenii se arată și multe experiențe își fac locul în drumul vieții .

Sunt fericită că pot să le povestesc și numai zac uite într-un colț al minții și sufletului .Mereu când le povestesc , aud vocea bunicii și așa îmi amintesc mereu de ea. 
Cu toate că am întâmpinat multe probleme, deoarece unii cred că sunt prostii, iar Facebook uneori le marchează "Spam", nu mă dau bătută pentru că peste ceva ani, copilul meu le v-a citii și o să rămână ca un 'dar", când eu o să fiu plecata pe alte meleaguri!

Vă mulțumesc, prieteni virtuali că sunteți lângă mine în această zi!

Eu am fost Cristina!
PUPICI!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)