La povești cu bunica Trandafira: " Nica și Moartea care a greșit adresa"

 Salut, dragi prieteni! 

Vă mulțumesc pentru aprecieri, ne-am adunat 37 pe acest blog și 66 pe pagina de Facebook, mulțumesc!

Astăzi o să vă povestesc o întâmplare reală, pe care mi-a povestit o bunica, dar s-a întâmplat când eram eu prin clasa a 4 a.

Vecinul meu  , avea la el pe mama soției de la Gorj, care era grav bolnavă și trăgea să moară .

La noi când cineva trage să moară , vecinii sau oamenii din sat, vin să păzească pentru ca cei ai casei să se odihnească puțin . În acea seară, Nica a fost și ea la păzit, chiar a stat ceva timp. 

Ajunsă acasă , Nica se spală, mâncă și se dădu în pat să se odihnească . Ea era văduvă de ceva ani, iar la asemenea întâlniri își petrecea și ea timpul.

Nu trecu mult, și auzii pe cineva cum bate în geam. Se gândii că sunt oamenii de la păzit , o cheamă să îi ajute pe acolo. Se ridică din pat și când se uită la geam, o femeie neagră, urâtă, despletită, cu niște mâini mari și unghii de ziceai că nu le-a tăiat de când s-a făcut, îi făcea semn să vină !

Speriată, luă tămâie , apă sfântă, dar femeia urâtă nu pleca. 

A făcut Nica la rugăciuni, dar fără rezultat, creatura își ondula degetele hidoase chemând o afară . Nica luă pătură în cap, dârdâia de frică cu tot cu pat, în scurtele momente in care scotea capul,  ființa era  tot la geam. Telefon nu avea, că pe atunci era foarte rare și costau ..se tot gândea ce să facă ???!!!

Peste câteva minute , care pentru ea părură zile, creatura a început să spună :

- Ești la rând, vino la mine !

- Nu sunt eu!!! Pleacă !!

- Haide că tu ești !!!

După vreo 2 ore de sperietură , rugăciune și gânduri negre, făptura plecă.

Nica se uită cred că  de 30 de ori să fie sigura . Cum văzu că plecă, fugii deschisă geamul din spate și strigă la Viorica , sora ei:

- Viorica!!!! Viorica!!!!

- Ce ai fă Nica???

- Vino la mine că era să mor!

- Stai să trezesc pe Ion și vin!

Viorica venii de îndată cu Ion, speriați crezând că au venit hoții...:


-Uite măi, soro ce am pățit , venii moartea să mă i-a ..

- Păi și ce făcuși ???

- Ce nu făcui !!  Tămâie , apă sfântă ...rugăciuni ...știu eu că nu era timpul meu...

A doua zi Nica venii la păzitul mortului și a povestit prin ce a trecut :

- Doamne , eu am văzut pe Moartea!

- Și cum arăta?

- Era o femeie urâtă , cu niște mâini mari și unghii urâte, a stat cu mine până la 4....

- Păi atunci murii și a bătrână, dar știi cât de repede ??? !!! 

- Păi murii repede că doar stătu să mă bâzâie pe mine până la 4, atunci probabil își dădu  seama că greșii adresa și  făcu reped treaba !

- Doamne fată!!

-  Da, mă și pi.... pe mine de frică ...

- Păi de la atâta sperietură, cine nu făcea !!!

Vreau să vă spun că Nica a trăit mult de la acel incident, vreo 10 ani, dar de fiecare dată când povestea , era la fel de speriată !

Asta a fost povestea de azi, sper că v-a plăcut !

Nu uitați să vă abonați la acest blog și să dați un like paginii : La povești cu bunica Trandafira!

Eu am fost Cristina!

Pupici!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)