La povești cu bunica Trandafira: Constanta și soțul care s-a făcut moroi!

 Salut , dragi prieteni !

Vă mulțumesc pentru sprijin ! Suntem 34 pe acest blog și 64 pe pagina , La povești cu bunica Trandafira!  Pentru asta , mulțumesc!

Astăzi o să vă povestesc despre cum s-au făcut soțul verișoarei Constanța, moroi!

Moroii sunt suflete care au murit, deșii sufletul lor nu și-a încheiat experiența pământeană . Ei sunt prinși între două lumi, adică sufletul lor bântuie până își  găsește liniștea, sau bântuie pentru totdeauna.

Verișoara, Constanța era o femeie care îi plăcea viața , umblase cu mulți până să se așeze la casa ei.

Ea spunea că dacă nu îl găsea pe Ion, se ducea " cocotă", la oraș . Acolo unde se vinde "fericire"!

Constanța, era măritată cu Ion chiar în Constanța, ciudată coincidență . Se căsătorise cu el pentru că , era colonel în armată și din cauza asta avea multe "uși " deschise. Uite așa a ajuns asistentă medicală , dar de soț nu prea avea treabă , se ținea cu toți doctorii .

Într-o zi , Ion a fost trimis într-un alt județ cu treabă și cum a făcut , a dat trenul peste el și mort a fost!

Constanța , a fost chiar bucuroasă de moartea lui , acum putea să stea liniștită. Resturile  adunate au fost înmormântate  de către armată, ea nesuferind nici o obligație . Nu a dorit să facă nici o pomană, nimic!

Peste ceva timp, se pomenii că noaptea cineva deschide ușile , cotrobăie prin vase , aprinde luminile , scoate sunete ciudate ....:

- Cine este acolo ?

- Nimeni, doar eu, Ion!

- Dar ești mort!

- Da, sunt, dar uite că nu pot să mă odihnesc , o să te bâzâi, că tare rea ai fost cu mine și meriți sa te bântui .....

-Nu....

De atunci în fiecare seară , aceleași acțiuni :aprins luminile , tras pătură de pe ea, o bâzâia continuu.

Le tot spunea copiilor, dar aceștia nu o credeau . 

Într-o seară sătui de cicăleală , amândoi au venit să doarmă cu ea . 

Aceleași scenarii, dar copiii au fugit , direct pe ușă !

Se tot întrebă ce să facă??? Nici nu știa unde este mormântul ...

Se dusă la o femeie care știa multe și îi spuse :

- Cu ce treabă pe la mine?

- Uite ce am pățit , soțul  meu s-a făcut moroi, mă bâzâie în fiecare noapte , îmi umblă prin vase , trântește ușile , trage pătura și multe altele....

- Ce i-ai făcut de te tratează așa?

- Pai i-am făcut ....nici pomană... nici înmormântate....

- Nu este de mirare...

- Ce să fac?

- Uite acul asta îi spui că dacă vrea sa îți arate puterea lui, să intre în gaura acului! Cum el intra îl bagi în troaca asta , legată cu ață roșie o înfășori bine și o îngropi în cimitir!

Seara Constanța se pusă pe treabă , lucrurile începură din nou să se miște , să o bâzâie , atunci ea spuse :

- Dacă ești așa  puternic și poți să faci atâtea lucruri , i-a bagă-te în gaura acului !

Nu trecu mult, iar acea entitate , se făcu mică de intră în gaura acului !

Atunci , Constanța, bagă acul în troaca dată de acea femeie , a sigilato după indicațiile date. Din năuntru se auzea un chițăit de te luau fiorii, dar a avut puterea să meargă în cimitir și să îngroape troaca cu entitatea !

Nu știu ce conținea acea troacă , știu doar din spusele ei că avea o pamblică roșie ,iar înăuntru nici ea nu știe , acea femeie i-a spus doar că este descântată și imediat ce o închide să nu o deschidă niciodată .

Entitatea a chițăit ceva timp, dar la un moment dat a încetat!

A doua noapte, liniște și pace , entitatea dispăruse , dar i-a apărut în vis:

- Ce mi-ai făcut?

- Ce trebuia!

- Știi că din vina ta nu am avut liniște ?

- Nu te-am trimis eu în armată !

- Dar, tu că te țineai cu toți doctorii era bine?

- Eu îmi trăiesc viața , știi foarte bine că mie îmi place să fiu cu m-ai mulți....

- Păcatele pe tine!

- Ai știut cum sunt ...

- O să plătești , cu toate că acum m-ai închis în lumea de dincolo.... 

Constanța și - a plătit păcatele, dar după această experiență, a devenit foarte credincioasă, și i-a făcut tot ce trebuia soțului! O m-ai speria prin vise, dar nu se compară cu ce a trăit .

Ne povestea mereu când venea, cu toate că eram mică , dar cum explica ...noaptea dormeam cu frică !

Numai trăiește a murit de ceva timp, dar pe parcurs ce povesteam îmi aminteam cum scotea tămâia și o aprindea....

Moroii sunt entități care nu și-au îndeplinit experiența pe acest pământ, și de asta ei sunt blocați între aceste 2 lumi . Caută oameni pentru a se răzbuna , crezând că sunt cei care le-au luat viața sau persoane care le-au influențat viața în mod negativ! Nu am avut de-a face cu astfel de entități și nici nu vreau !

Trebuie să explic la un nivel m-ai simplu, pentru că altfel sunt blocată de Facebook!

Sper că v-a plăcut această poveste !

Voi a-ți avut de-a face cu astfel de situații ?? Lăsați în secțiunea de comentarii!

Eu am fost Cristina!

Pupici 😍😍😍😍😍😚 

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)