La povești cu bunica Trandafira:"Cum s-a spălat la clanța porții mele să se mărite !"

Salut, dragi prieteni !
Vreau să vă mulțumesc pentru încurajare, ne-am adunat 32 de abonați la blog și 63 de abonați la pagina " La povești cu bunica Trandafira"!
Vă mulțumesc!
Astăzi o să vă povestesc cum  Nica și-a făcut farmece pentru a se mărita, fix la clanța porții bunicii mele !

Totul a început într-o dimineață , când eu mă pregăteam să plec cu oile.
Eu am abandonat școala prin clasa a 4 a , fiind sora cea mare trebuia sa muncesc pentru ca celelalte 2 surori să poată merge la școală, și să avem ce pune pe masă.... . Niciodată nu i-am înțeles pe ai mei de ce nu m-au lăsat și pe mine la școală, dar asta este... .
 
Mă pregăteam să plec cu oile,am deschis poarta, dar nu am ieșit, dar oile nici ele nu doreau să iasă.
Le-am alergat , dar nu doreau să iasă , parcă le "mânca dracu' "...
Aveam o oaie  era puțin nebună, dar nu știu din ce cauză, mă  enerva mereu... .
Mărgica ieșii pe poartă , cum ieșii o văzui cum sării in sus și muri! 
Când văzui așa o strigai pe baba Torica :
- Babă, ieși la gard să îți arăt ceva!
- Ce pățiși, mamă?
- Nu putui să scot oile, nu vrură deloc , Mărgica nebuna ieșii și murii.... am închis poarta și te strigai...
Baba, nu știa să facă , dar avea 89 de ani , văzuse multe și știa ce trebuie să fac....

- Ce fac babă?
- Trandafira, bine că nu ai ieșit , cred că vreo năroadă din sat  s-a spălat la clanța porții tale , pentru a se mărita ....dacă ieșeai mureai..
- Serios ,baba?!!!
- Știu că și la mine s-au spălat , dar a ieșit câinele prima dată și tot la fel a murit...
- Și ce fac babă ?
- Lasă că aflu eu cine!!
- Ce fac acum babă?
- Scoate animale , dacă iasă , nu mai este nimic, dacă nu , luăm apă sfântă și tămâie și tămâiem pe acolo...

M-am dus , am deschis poarta , oile au ieșit imediat , am ieșit și eu....

Seara când am venit , baba mă aștepta :
- Ce faci mamă?
- Uite cu oile la muls!
- Știi cine s-a spălat la clanța ta ?
- Cine ?
- Aia mică a lu' Nicolaie!
- Nenorocita !
- Îmi spus mama ei , dar și eu o luai de păr....cum să te omoare pe tine ??? Ea zise că era bine dacă ieșea Bălan....
- Nenorocită!
- Să pui tămâie cu apă sfântă și usturoi la poartă , așa numai poate să facă nimic....
- Mulțumesc, babă!

Animale simt aceste fenomene , la fel ca și prezența unor spirite . Animale au o altfel de lege a fizicii , ele aud și văd la alt nivel.... 

Vă mulțumesc pentru susținere!
Eu am fost Cristina!
Pupici



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)