Semnificația anumitor vise !

 

Salut, dragi prieteni !

Astăzi o să discutăm despre așa numitele " vise premonitorii". Acele vise care te avertizează dacă în următoarea zi sau perioadă te așteaptă lucruri bune, sau lucruri rele.

Nu știu dacă unii dintre voi aveți, dar eu mereu visez anumite elemente care în ziua următoare duc la acțiuni negative sau pozitive din viața mea.

Acum o să vă prezint o serie de vise , care atunci când apar dimineață am parte de evenimente:

Visul numărul 1

Mereu când visez case care se construiesc sau copaci care se taie , aflu de cineva că moare.

Într-o noapte am visat că tăiasem un stejar foarte mare, așa rău mi-a părut că l-am tăiat....

Dimineață, mă sună mama disperată, să îmi spună că vecinul meu a murit .

La fel am visat că cineva construia o casă, era una la etaj. Nu m-a speriat acel vis, dar simțeam o neliniște când mă uitam cum se construiește acea casă.

La fel în ziua următoare am aflat că cineva din satul meu a murit, era o femeie pe care o respectam mult și mi-a părut ceva rău....

Visul numărul 2

Mereu când visez pisici, căței sau copii foarte mici , mă cert cu cineva.

În nopțile in care visez câini , pisici sau copii foarte mici în ziua următoare mă cert cu cineva, deci este sigur ! Nu mi-am implementat în cap asta, eu nu prea credeam în vise, le credeam exagerări ale unor oameni, până când unele chiar s-au concretizat. 

Am visat nopți la rând, și am avut certuri monstruoase cu familia și soțul , care au început de la nimicuri. În cultura noastră, a oltenilor aceste elemente îl semnifică pe diavol, fiind  ființele în care el se poate transforma. Nu am înțeles niciodată de ce copilul mic in vis este diavol, am pus pe seama faptului că nu sunt botezați. În mintea mea, credeam că așa ceva nu are logică, până când am visat că aveam bebeluși cu dinți , sau îi vedeam , dar erau foarte mici, iar uneori îi pierdeam și mă agităm foarte tare în somn că am pierdut copilul. Această pierdere în vis , semnifică că orice lucrare rea a dispărut din anumite cauze, rugăciune, stropit seara patul, mers la Biserica sau pur și simplu din tăria credinței în Dumnezeu.

Nu vreau să mă judecați , dar eu mereu când am astfel de vise mă cert cu cineva foarte rău .

Visul numărul 3

Când visez bărbați , femei , copii de vârstă mare în acea zi anumite persoane mă vor ajuta să trec peste o anumită situație.

În Oltenia, bărbații și copiii mari sunt îngeri , care te ajută . Femeile la noi sunt un simbol al timpului: zi , săptămână, lună. 

Mereu când visez o femeie peste ceva timp o să mi-se  întâmple  sau să aflu o veste in în ceva timp.

Am visat un bărbat , care nu îl cunoșteam , iar în următoarea perioadă am cunoscut pe cineva care m-au ajutat enorm.

Visul numărul 4

Cu ceva timp să rămân însărcinată, am visat un șobolan foarte mare care mă alerga printr-o pădure . Eram speriată , și fugeam probabil de frică să nu mă prindă. Țin minte și acum cât era de maro , amestecat cu un gri . Nu a durat mult și am aflat de sarcină.

O să continui această serie , despre semnificația anumitor vise pentru mine și în alte articole.

Vă mulțumesc pentru sprijin, prin aprecierea paginii : "La povești cu bunica Trandafira" și abonarea la acest blog.

Voi aveți vise care ziua se concretizează??? Aștept părerile voastre!

Eu am fost Cristina!

PUPICI! 


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)