La poveşti cu bunica Trandafira: " Vrăjitoarea care şi-a omorât fără sa ştie fata prin vrăji"!

 Salut, dragi prieteni!


Vreau să vă mulțumesc pentru susţinerea acestui blog, am ajuns la 42 de abonaţi pe acest blog, iar pe pagina de facebook, suntem 108... . 

Mulțumesc pentru aprecierea  acestor poveşti !

Astăzi o să vă povestesc cum o vrăjitoare şi-a omorât propria fată prin vrăji.

După cum foarte mulți dintre voi ştiţi există vrăjitoare care nu au altceva de făcut ,decât  să se joace cu viețile altora, dar uneori viața îţi dă nişte lecții  foarte dureroase.

Totul a început când  o consăteancă , a pus ochii pe soțul fetei vrăjitoarei Paulina. Erau acest gen de femei, care din invudie faţă de o altă femeie , se ducea la o vrăjitoare și îşi făcea aşa numitele :" vrăji pe  scrisă".

Am întrebat-o  pe bunica, în ce constă asta? Cum adică pe scrisă? Nu mi-a spus prea multe, doar că scrii pe o  foaie  numele bărbatului , iar  dacă el este căsătorit,  actuala soţie fie moare, fie se desprte de bărbat.

Bunica nu ştia din astea, dar auzea pe la femeile bătrâne, care povesteau întâmplări.

Aşa s-a întâmplat şi în cazul vrăjitoarei Paulina:

- Cu ce treabă pe la mine?

- Nu te face ,că ştii de ce am venit!

- Nu ştiu?

- Mi-au spus că ştii să faci vrăji de cununie?

- Ştiu chiar foarte bine, dar te v-a costa scump!

- Ştiu și am aici plata

- De unde îl cunoşti ? Este însurat?

- Îl cunosc de ceva vreme şi îmi  place foarte mult de el. Știu că este însurat, dar  nu îmi pasă!

- Cum vrei tu! Ai scris numele pe foaie?

- L-am scris, tanti!

- Forte bine, pentru că din noaptea asta o să încep "treaba".....

- Mulțumesc...

-  Să nu uiți că asta te v-a costa scump, o să ai pe acea femeie pe conştiinţă...

- Nu îmi pasă, contează doar eu să fiu fericită!

Aşa cum a spus , vrăjitoarea Paulina, a început din acea noapte demersurie , pentru a  condamna la  moarte  o femeie inocentă, pentru dorințele alteia, dar ce nu ştia, este că Dumnezeu pentru toate rele o să îi dea  cea mai cruntă pedeapsă!

Trecură zilele ,iar vrăjitoarea continua să lucreze la  ce o pusese acea femeie. 

După ce termină "treaba", o întrebă pe femeia cu pricina:

- Am terminat treaba , dad cine este bărbatul?

- O să afli curând!

Paulina , păstra mereu acele notiţe, când s-a uitat ,i-a picat lumea în cap , era numele ginerelui său...nu a mai putut face nimic, vraja era deja făcută....

În acest timp a venit o femeie care era vecină cu fata Paulinei, pentru ai da vestea neagră...fata ei căzuse dintr-un copac şi murise pe loc.

Degeaba a plâns , a urlat, ce faci uneori se întoarce.... . Câte femei nu îşi gasiseră probabil sfârşitul prin descântecele și vrăjitoriile sale:

- Ce am făcut???? Mi-am omorât propria copilă .....pentru nişte bani... . Nu o să m-ai fac asta niciodată....

De atunci ,Paulina nu a m-ai făcut vrăji , ci a luat calea Bisericii pentru iertare.

După îmormântare, nu au trecut nici 6 săptămâni și bărbatul s-a  însurat cu acea femeie.

Peste ceva timp s-a întâlnit Paulina cu acea femeie:

- Cât ai putut fi de nenorocită!

- Nenorocită ai fost tu.... cum să faci vrăji şi să îţi omori fata?

- Eu , nu am ştiut, că este fata ta.....

- Nu ai să fi fericită....o să îţi iei plata, ca mine... 

- Până la plată, eu trăiesc, dar fata ta este la 2 metrii sub pământ...

- Spurcată eşti!

Asta a fost povestea de azi, care este una adevărată....

Vă mulțumesc pentru citire şi nu uitaţi să vă abonaţi şi să daţi like paginii "La poveşti cu bunica Trandafira".

Eu am fost Cristina!

Pupici!



Comentarii

  1. Ai multe de învățat din aceasta poveste

    RăspundețiȘtergere
  2. Oare se mai întîmplă și acum asemenea orori ? Urmăresc cu interes acest blog si poveștile scrise, dar după fiecare poveste...rămîn cu o tristețe în suflet. Nu toate poveștile au un sfîrșit fericit.😃Oricum, mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)