Cum a dat sora mamei peste farmece !


Salut, dragi prieteni!

Astăzi o să  vă  povestesc cum a dat sora cea mică peste farmece , în timp ce mergeau spre casă!

Unde  a copilărit mama  , aveau 2 case una unde locuiau bunicii și alta unde locuia cu frații  și  și părinții!

Sora cea mică locuia cu bunicii, la cealaltă casă.  

În una din seri după  o vizită  la părinți,  mama s-a dus să o ducă pe sora cea mică la bunici, deoarece era foarte întuneric , mama fiind m-ai mare , iar să vă spun nu îi era frică de nimic.

Au mers pe același drum, au vorbit, iar cel mai ciudat, nu au văzut nimic ieșit din comun ....

Drumul parcurs , nu anunța ce urma să  se întâmple!

Ajunse acasă,  nu a durat 5 minute că sora mamei s-a făcut albă la față și a început să zică:

- Mamă,  uite ce este la geam!

- Nu este nimic, fata mea!

- Sora mea , nu este nimic!

- Băi, uite vine spre mine...este negru. ..

- Nu este nimic....

- Mamă , vine ,vine....spune-i să  plece !

- Mihaela, stai liniștită....

Avea o privire fixă și foarte ciudată...., m-a speriat, iar eu eram foarte "tare de îngeri ""

- Mamă,  este urât....spune-i să plece !

Și a început să se de-a de pereți și să  se tavălească , urlând : 

- Pleacă de aici !!!  Vine spre mine!! Spune-i să  plece !!! Este foarte urât!!!

- Fugi Luminița, și i-a sticla de Apă  Sfântă!

- Acum , bunii !

Am fugit , să i-au sticla de Apă Sfântă...am stropit-o ....am luat și tămâie și aprins ....

După  toate astea s-a potolit ....

A  doua zi  nu  și-a amintit nimic , dar de atunci purta tămâie  și o cruce în buzunar.

Din acea seară,  nimic asemănător nu i-sa m-ai  întâmplat !

Mama mi-a povestit această  întâmplare cu ceva timp în urmä!

Sper că  v-a plăcut această  postare!

Nu uitați  să dați un  like  paginii  " La povești cu bunica Trandafira "!

Eu am fost ,Cristina!

Pupici !!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)