La povești cu bunica Trandafira:"Cum a visat-o soțul, pe vrajitoarea Gheorghița?!"


 Salut, dragi prieteni!

Îmi pare rău pentru faptul că nu am postat de mult timp, dar încă  muncim din greu pentru căsuța noastră. Sper să înțelegeți !

Astăzi  o să vă  povestesc ce a visat soțul vrăjitoarei Gheorghița după ce aceasta a murit.

V-am tot povestit anumite întâmplări despre vrăjitoarea Gheorghița,  care era vecina noastră , stătea la 2 case de noi.

Gheorghița  a murit înaintea soțului, cu toate că era cu câțiva ani mai mare decât Nea' Petre. 

După înmormăntare , la ceva timp Nea Petre o visează pe Gheorghița :

"M- am trezit într-o grădină frumoasă, cu multe flori ,iar deodată  aud o voce....

- Petre???Mă Petre??? 

M-am dus după  voce, ieșind din acea grădină frumoasă , m-am pomenit pe un drum presărat  cu cenușă. În lături nu am văzut nimic,  totul era pustiu și o căldură de abia respiram ,vocea tot îmi spunea:

- Petre vino și scoate-mă de aici!!

- Tot mergănd , am ajuns la un butoi de lemn plin cu smoală  care fierbea, dar nu era nici un foc. În acel butoi era nevasta mea .

- Petre , scoate-mă de aici!

- Cum să  te scot ?

- Scoate-mă că numai pot!

- Nu am cum !

- Fă  ceva, ca numai  pot!

- Când ți-am spus să  te potolești cu prostiile , nu te-ai înțeles , acum să  plătești!

- Scoate-mă, scoate-mă că numai suport...

- Nu am ce să fac, Dumnezeu este Mare,  eu te-am avertizat să  te lași de  colaborarea cu Dracii, dar tu ai continuat....

După  ce i-am spus asta , m-am pomenit iară  în acea grădină  frumoasă,  dar lpopaveam aşa  o spaimă  în mine. 

Locul acela era înspăimântător,  un pustiu care te speria, mirosea foarte urât ,iar când am vazut-o pe Gheorghița  mea în acel butoi, m-a făcut să  mă  gândesc  foarte bine...

Știu această  poveste, deoarece nenea Petrică i-a povestit-o unei alte vecine .

Nu știu ce l-a determinat sau poate a văzut pe acolo , dar la ceva vreme aceata s-a pocăit. 


Mulțumesc  pentru timpul acordat!

Dacă vă plac acest gen de povești, vă  invit și pe pagina de facebook "La povești cu bunica Trandafira ".

O zi frumoasă  !



Comentarii

  1. Mulțumim pentru toate poveștile împărtășite cu noi. Numai bine la toți 😍

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne, cat de infricosator este.....good info

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!

Depresia antenatală! ( În sarcină)