Bunicul a venit in visul bunicii pentru că nu a văzut-o acasă !


 Salut, dragi preteni! 

Crăciun fericit ! Sănătate și numai fericire !

Astăzi m-am hotărât să vă povestesc despre visul in care bunicul a venit peste bunica mea , pentru că nu a “ văzut-o “ acasă!

Am văzut o postare intr-un grup despre dacă morții sunt prezenți la mormânt în timpul vizitelor ? Asta mi-a amintit despre câteva povești spuse de bunica, dar și trăite de mine !

Bunica spunea că sufletul lor este în cer, dar ei sunt și prezenți în locul în care le este îngropat corpul . Aici nu vorbesc despre cei care au avut o moarte violenta , iar sufletul lor este blocat între lumi, vorbesc despre cei care au avut o moarte naturală.

Bunica mea în fiecare an se ducea la Hinova la mătușa mea pentru a o ajuta la culesul viei . Era un fel se lege pentru bunica , deoarece acea vie era aceiași pe care o muncea din copilărie .

Stătea plecată câte o săptămână , deoarece via era mărișoară , dar nu asta era problema, ci era urcată   pe un deal abrupt . 

După vreo 3 zile bunica s-a pomenit cu bunicul în vis :

- Trandafira, ce faci ?

- Bine,  dar'' acu' Costică de ce mă întrebi  !( "dar' acu' ", era o formă de  mirare )

- Unde ești ?

- Sunt la Măria !

- Păi de ce ??? Te-ai certat cu Ion?

- Nu m-am certat cu nimeni, dar am venit să o ajut la vie !

- Dar' acu' Trandafira , că m-am speriat că ai plecat de acasă....

- Păi de ce , Costică??

- Nu te-am mai văzut  trecând la câmp și nici acasă!

- Doamne , Costică!

- Mai ai mult de stat ???

-  Vreo 2 zile....

- Să te duci acasă la tine !!!

- Mă duc după ce termin!

- Tu de ce ai venit??

- Uite mi-am cerut voie să vin.... .Să te duci la tine acasă,  că este mai bine ....

A doua zi ne pomenim cu bunica, grăbită acasă!

- Maie, ce faci??? Parcă veneai mâine!!!???

- Venii acasă că așa îmi  spusă Costică!

- Care Costică, maie?

- Bunicul tău!

- Păi cum ???

- L-am visat și îmi  zisă să  vin acasă la mine ....

- Păi și ați terminat via???

- Nu, dar venii eu acasă!

Nu știu ce i-a zis bunicul, nouă  nu ne-a zis decât  ce v-am spus.  Cu toate că eu cred că i-a mai zis ceva  de a venit așa  repede acasă,  dar nici nu s-a mai dus la cules de vie la mătușa mea ....

Am povestit asta deoarece eu cred în anumite semne care îți sunt date prin cuvinte,  întâmplări , oameni . Nimic nu este întâmplător,  iar după cum v-am spus multe din poveștile si întâmplările bunicii le-am uitat..... . Cu toate astea îi mulțumesc lui Dumnezeu că uneori prin anumite postări pe care le văd îmi reapar în minte  o parte  din ele....

Și pe mine m-a intrigat atunci acest vis, dar eram doar un copil care îi  plăceau poveștile, nu avea habar de complexitatea lucrurilor .... .

Sper că v-am plăcut acest articol!

Aștept părerea voastră,  dar nu uitați să dați un like paginii de facebook a bunicii :" La povești cu bunica Trandafira!".

Eu am fost Cristina !

Pupici!!!


Comentarii

  1. Interesanta povestea cu visul bunicii. Mie mi-a plăcut pentru că am avut și eu premoniții din astea...dar nu prea le-am povestit. Mulțumesc Cristina. Aaaa..La mulți ani Cristina de ziua numelui..chiar dacă azi este Sf Ștefan 😍

    RăspundețiȘtergere
  2. Cei plecati in lumea spirituala, vad mai bine ce facem noi aici dar si daca urmeaza sa se intample ceva, si uneori apar sa ne transmita informatii spre a evita anume necaz. Probabil ca daca bunica mai ramanea acolo avea sa se intample ceva, sau acasa era nevoie de prezenta ei dpdv energetic. E necesar sa dam atentie viselor, dar sa ramanem neutri caci exista si spirite rau intentionate, fosti dusmani dinn timpul vietii sau din alte vieti, care ne transmit voi anume informatii sa luam decizii gresite. Omul disciplinat si cinstit, este mereu protejat, si chiar daca greseste si va urma sfat gresit e pentru el o lectie.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Depresia antenatală! ( În sarcină)

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!