Copiii mici văd ce noi nu putem?

 Salut, dragi prieteni!



 Vă mulțumesc pentru toate aprecierile pe care mi-le oferiți! 

Astăzi  m-am hotărât să vă povestesc  despre anumite întâmplări pe care le-am auzit , dar și trăit acum ceva timp.

Mereu am fost curioasă de partea asta a paranormalului,  pentru că încă de mica în timpul iernii bunica mea îmi povestea o mulțime de povești despre aceste fenomene inexplicabile .

 Am crescut, iar aceasta curiozitate a atras în jurul meu multe persoane care aveau aceleași curiozități , iar asta a dus la auzirea multor povești care nici nu credeam că există!

Din câte am auzit și eu, copiii mici pot vedea și simți anumite prezențe care pentru noi nu sunt posibile.  Acest lucru se datorează faptului că ei au o aură pură .

Din această pricină o să vă prezint 3 povești despre cum copiii au interacționat cu spiritele oamenilor morți !

Poveste numărul 1:” Tatăl colegei mele a venit și se juca cu fata oamenilor care stăteau în gazdă:!

Întâmplarea a făcut ca în timpul facultății să dau de o colegă al cărei tată murise cu ceva timp în urmă, care a venit la noi să povestească și ea pățania sa. 

În pauzele mai lungi sau la amânarea unui curs , ne luam toți scaunele punându-le sub forma unui cerc în mijlocul clasei și de acolo începeau poveștile ....

După cum am spus, colega a venit la noi și a început a spune :

- Am și eu o poveste de spus!

- Te ascultăm cu mare drag!

- Tatăl meu a murit cu ceva timp în urmă! Noi avem mai multe case, pe care le-am  închiriat mai multor oameni. Casa lui în care a copilărit a fost închiriată unui cuplu care aveau o fetiță de până în 2 ani ! Tatăl meu iubea foarte mult copii , era ceva de groază!

După  moartea  sa și implicit înmormântare,  seara fata s-a dat jos din pat, a luat jucăriile și parcă se juca cu cineva .... . Lua jucăria o dădea parcă cuiva , râdea și era foarte liniștită.  Din câte îmi amintesc asta a durat câteva zile .... . Părinții fetiței s-au speriat foarte tare, dar preotul din sat a zis că în cele 40 de zile în care spiritul vizitează locurile prin care a trecut,  totul este posibil! 

Sufletul acestui om a fost atât  de cucerit de iubirea pentru copiii încât nu a rezistat și fetița i-a simțit prezența ...

Povestea numărul 2:" Copiii simt spirite malefice?"

Am văzut multe videoclipuri pe youtube în care spirite malefice deranjau somnul copiilor. 

Acum ceva timp am văzut un video în care un copil plângea foarte speriat,iar peste vocea lui ...un plâns fantomatic s-a suprapus....

A fost unul dintre videoclipurile pe care doresc să le șterg din minte, dar este imposibil !

Povestea numărul 3: " Derek al meu făcea cu mâna  cuiva !"

Întâmplarea este recentă,  chiar săptămâna trecută am  mers cu el la mormântul bunicilor mei ( Trandafira și  Constantin). Am făcut puțin curat, iar la plecare i-am zis lui Derek:

- Mama fă pa , la bunica!

Oameni buni, am rămas șocantă! El era cu privirea și poziționat cu spatele la mormânt , deci s-a întors exact spre mormântul bunicii și a făcut cu mâna !

Apoi i-am zis :

- Mamă, fă și la bunicul pa ! 

Cum făcea la mormântul bunicii :"p

a!" ,s-a întors spre mormântul bunicului și i-a făcut cu mâna!

Mi-am pus o mulțime de întrebări???? Nici nu i-am arătat eu mormintele care sunt ! Cum să știe??? 

El face cu mâna la persoane sau animale, în rest la nimic!

Pe lângă asta a făcut cu mâna până am ieșit din perimetru vizual , al mormintelor, după  s-a potolit !

Nu știu ce să zic ??? Am fost foarte uimită de ce s-a întâmplat !

Voi ce credeți,  copiii pot vedea lucruri pe care noi nu ??? Aștept răspunsul vostru.

Nu uitați să  vă abonați la acest blog și să dați un like paginii :"La povești cu bunica Trandafira "!

Eu am fost Cristina !

Pupici


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Depresia antenatală! ( În sarcină)

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!