Crăciun fericit, dragi prieteni pasionați de paranormal !



Crăciun fericit dragii și dragele mele!

Știu că nu trecem prin perioade ușoare, iar acest Crăciun este unul foarte diferit . Sunt părinți care au copiii plecați sau copiii care au părinții plecați, iar această sărbătoare era prilejul să stâmpărăm acest dor profund . 

Nu este ușor , dar să nu uităm că suntem persoane interconectate prin cabluri invizibile ,iar toată dragostea  și sentimentele sunt transmise prin acest canal de comunicare direct în suflet !

Noi cei care credem în așa numitele “chestii ciudate “, avem un dar de la Dumnezeu pe care nu trebuie să îl reprimăm, doar pentru că alții nu cred ! Sunt forte bucuroasă ca m-ți primit în “ familia voastră paranormală”, iar asta mi-a dat încredere lsă scriu multitudinea de povești sau experiențe ! 

Îmi amintesc când am scris prima poveste și am căutat primul grup dedicat acestor lucruri ..... . Și nu am greșit !! Am dat de oameni care uneori s-au regăsit în aceste experiențe ! Oameni care m-au ajutat sa aflu răspunsuri atunci când aveam întrebări ????

Pentru toate astea vă mulțumesc ! 

Vă mulțumesc , familia mea online de omeni care cred în fantome ,vrăji , ființe ciudate etc!

Sunteți o parte importantă din viața mea , iar în această zi vă urez :”Crăciun fericit”! Să rămânem la fel de sprijinitori , înțelegători ,deschiși la mine și la multitudinea de întâmplări inexplicabile !

Eu am fost Cristina !

Pupici


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Depresia antenatală! ( În sarcină)

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!