Kripton Club Pub& Grill!


 Salut, dragi prieteni ! 

M-am hotărât să promovez în fiecare săptămână  o afacere de la mine din zonă, deoarece este foarte bine în aceste momente să ne sprijinim unii pe alții, chiar dacă aceste gesturi sunt unele foarte mici cum ar fi o recomandare . 

Prima locație despre care o să vorbesc este Kripton Club Pub & Grill !

Pandemia a fost un test pentru multe domenii de activitate , dar cel mai afectat a fost pe departe HoReCa. 

Mulți și-au închis aceste activități,  dar au fost și cei mai curajoși care au făcut schimbări majore , concentrând toată activitatea pe livrările la domiciliu. 

Kripton  este situat pe strada Crișan, numărul 8 , având ca reper un obiectiv turistic plin de istorie :"Castelul de apă"!


Meniul!

În primul rând vreau să vă prezint meniul pe care îl puteți comanda în seara de Revelion . 

Cu toate că această perioadă ne-a dat mai mult timp liber  sunt persoane care muncesc foarte mult și nu au timp.

Aici vă prezint meniul de Revelion propus de Kripton delivery :


Meniul  este unul foarte diversificat și complex, unde fiecare persoană găsește ceva pe gustul său .

În cele ce urmează o să vă prezint meniul Kripton delivery, pe care dacă doriți îl puteți comanda sau servi pe terasa încălzită din incinta Kripton Club Pub&Grill . 

Țin să menționez că Terasa încălzită Kripton pune la dispoziția clienților toate mijloacele de igienă în conformitate cu normele dispuse de autorități pentru combaterea acestui virus ( Covid-19).  Vă puteți bucura de bucatele preferate fără griji !

Dacă dorești o pizza precum în țara de origine, Kripton este locul unde pizza napoletană este foarte apreciată. 

Sortimentele mele preferate sunt:

1) Pizza Qatro Stagioni:


2) Pizza Napoletană:



 3)Pizza Speciale:

Puteți găsii și alte sortimente pe Kripton delivery


Foarte multe feluri  principale :

1) Pui cu gorgonzola și prociutto 

 2) Creveți în panko:


3) Ceafă de porc la grătar :



O sa vă prezint doar câte 3 din fiecare categorie pentru că au foarte multe și doresc să prezint din fiecare categorie câte ceva,  pentru a vă forma o imagine despre Kripton delivery .

Pastele sunt și ele prezente în foarte multe variante:

1) Penne  Pommodoro :

2)  Paste cu Spanac și Gorgonzola:


3)Paste Carbonara :



Salatele sunt și ele prezente într-o gamă variată:
1) Salată cu Ton și Capete:


2) Salată Grecească cu Avocado:


3) Salată de Pui Crocantă:


Dacă doriți  să mâncați  un risotto cremos puteți alege unul dintre cele propuse :

1) Risotto cu Ciuperci și Parmezan:

2) Risotto cu Pui și Legume:

3) Risotto cu Gamberi E Zucchini:

Aici mai puteți gusta  și un burger foarte bun și proaspăt:

1 )Cheeseburger:

2) Classic  Burger:

3) Bluecheese Burger:

În cazul în care aveți poftă de o supă cremă sau o ciorbă , Kripton delivery îți prezintă în fiecare zi :

1) Supa zilei:


2) Ciorba zilei:

 Dacă nu agreați burgerii , puteți încerca Lipiile proaspete:

1)Lipite cu Pui:

2) Lipite Pepperoni:

3) Lipite cu franjuri de porc:




Acum la final, nu puteam să nu închei cu lista de deserturi :

1) Papanași:

2) Cannoli:

3) Profiterol:


În concluzie , sper să alegeți această locație dacă sunteți din zonă sau dacă ajungeți prin Dr. Tr .Severin.

Niciodată nu aș recomanda ceva de care eu nu aș fi sigură  că întocmește cele mai bune standarde !

Sperăm ca această pandemie să se termine pentru a vizita și restaurantul care o să  vă cucerească prin atenția acordată și celor mai mici detalii! Toate acestea pentru a avea o experiență frumoasă !
 
Țin să menționez că eu am dorit să fac prezentarea prin imagini , pentru că în acest mod v-am putut arăta în detaliu ce cuprinde meniul Kripton delivery !

Sper că acest articol a fost pe placul vostru!
Nu uitati să accesați pagina de facebook Kripton Club Pub &Grill sau site-ul principal  Kripton delivery !

Eu am fost Cristina !
Pupici!



Comentarii

  1. Mmm, ce poftă mi-ai făcut! Aș vrea niște paste carbonara, de mult îmi pusesem pe lista de ”excepții”. :)
    Felicitări pentru inițiativă! Și eu susțin tot ce înseamnă românesc, de asemenea oameni care fac lucruri și demonstrează că se poate. Susținerea este însă un aspect extrem de important.
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cât de bine arată pizza pe care o servesc ei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mancarea arata foarte bine si preturile sunt ok. Pacat ca stau in Bucuresti. :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Am văzut cateva feluri super yummy, mai ales cele care includ peste si fructe de mare

    RăspundețiȘtergere
  5. Toate bunătățile de pe lume într-un singur loc!!! Cu siguranță mi-aș dori sa ajung prin zonă.

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata demential!! Si gama de pizza e wow! As vrea sa incerc si eu aceste bunatati!! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  7. Poate voi vizita locația când voi ajunge în Drobeta. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce bine arata mancarea! Chiar pare un loc de vizitat.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt foarte curioasa cum sunt pastele, eu fiind mare amatoare de paste.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cheeseburger-ul arată tare bine. Trebuie neapărat încercat.

    RăspundețiȘtergere
  11. Mancarea arata foarte bine! Imi place ca promovezi afacerile locale. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  12. Pfuai ce pofta mi-ai facut acuma de-o pizza!Arata delicios!

    RăspundețiȘtergere
  13. Este o locatie placuta si la cat de "neiesita" sunt trebuie sa recunosc ca mi-ar face o deosebita placere sa ies si sa savurez orice din meniu. Pacat ca este in Dr. Turnu severin

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Depresia antenatală! ( În sarcină)

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!