La povești cu bunica Trandafira:"Paralizia în somn sau altceva? "

 Salut, dragi prieteni ! 



Pentru început vreau să  vă  mulțumesc pentru timpul acordat și aprecieri!

Astăzi , m-am hotărât să povestesc ce a pățit tata  în timp ce dormea în grădină.

În timpul verii nopțile sunt foarte calde mai ales în interiorul casei, unde parcă tot zăduful zilei se impregnează în pereți, iar peste noapte aerul era aproape de nerespirat.

Tata avea un obicei foarte relaxant pentru , se ducea și dormea în grădină . Acolo era amplasat fânarul unde depozitam paiele pentru iarnă.  În interiorul lui avea băgat un pat veci sau uneori după  trăierat, punea o pătură deasupra lor și dormea.

Erau niște vremuri foarte frumoase , îmi amintesc cu foarte mare drag acea perioadă, când dormeam inclusiv în căruță! Amintiri foarte frumoase care mereu o să  mi-le amintesc cu plăcere....



Toate au fost bune și frumoase până într-o seară,  când tata vine foarte speriat în casă:

- Veniți că  numai pot respira!

- Ce ai măi omule???

- Uite mă  dusăi în grădină să  dorm , și mă  pomenii cu ceva care se puse în spatele meu și mă  apăsa foarte tare ... . Am încercat să țip, dar cum dădeam îmi punea ceva la gură....

- Doamne !!!! Ți-am spus să numai te duci !!!! Cine știe ce arătare vrea să  te omoare???

-Norocul meu a fost că au început cocoșii să  cânte că  altfel nu știu ce făceam??? Mă omora!!!

- Tu știi că Gheorghița umblă cu  dracii pe aici,  te-ai dus moț să  dormi în grădină!!

- Nu mă mai duc , câte zile am! Să  vezi ce mă  apăsa.... . Era ceva foarte greu, iar pe măsură  ce trecea timpul se făcea și mai greu....

- Să  te înveți minte !! Cum suportăm noi zăduful așa  o să îl suporți și tu!

- Doamne prin ce am trecut! Am zis și tatăl nostru și m-am închinat cu limba, atunci când ziceam parcă se zbătea ...noroc că au cântat cocoșii.....

- Doamne!

- Doamne , mulțumesc că  m-ai salvat !


A doua zi s-au dus în grădină  să vadă  dacă  găsesc ceva! Nu au găsit nimic, doar un miros foarte greu de mortăciune...

Au tămâiat toată  curtea si stropit-o cu apă  Sfântă ,dar de atunci această scenă  nu s-a mai repetat....

Am citit eu când am crescut despre paraliza în somn, dar nu am înțeles acel miros de mortăciune care plutea doar în jurul grădinii, cum  intrai în curtea casei, numai  mirosea nimic....

O întâmplare foarte ciudată,  care pe mine m-a speriat foarte rău!

Voi ați trăit astfel de întâmplări ??? Aștept  părerea voastră!

Nu uitați să dați un like paginii de facebook a bunicii :"La povești cu bunica Trandafira " și să  vă  abonați la acest blog. Încerc să  postez cât mai des astfel de povești interesante , pe care doresc să  le împărtășesc cu voi!

Eu am fost Cristina !

Pupici!

Comentarii

  1. Bună ziua Cristina și mulțumiri pt poveștile împărtășite cu noi. Să știi că ceva asemănător a pățit și soțul meu, numai că pe timp de ziuă. La marcat această trăire și rămas cu un fel de teamă, toată viața lui. O seară plăcută ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc pentru aprecieri ! Astept mereu cu mare drag comentariile dumneavoastra ! Va pup! Si o seara frumoasa !😍😍😍😍😘😘😘🥰🥰🥰🥰

      Ștergere
  2. ”Afectiunea” respectiva se cheama in termeni medicali pavor nocturn . Nu e ceva foarte grav si de regula copiii ”sufera ” de aceasta in perioada de crestere, dar nu e o regula. Intervine si pe fond de stres, somn insuficient, anxietate. E vorba in fapt despre o hiperactivitate declansata la nive neuronal in timpul somnului, mai exact in faza 2, adica faza somnului profund.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Depresia antenatală! ( În sarcină)

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!