Animale care simt prezența morții!

 Salut, dragi prieteni !



Vă mulțumesc pentru toate aprecierile oferite  articolelor mele !

Astăzi m-am hotărât să scriu un articol la care m-am gândit  de ceva vreme și mi-sa părut că pot să îl abordez!

Mereu am fost pasionată de animale și fenomenele ciudate legate de ele. Unele dintre ele posedă datorită rasei anumite, funcții senzoriale care le ajută să supraviețuiască, dar și să perceapă anumite fenomene care nouă ne sunt imposibile.

Animale care simt prezența Morții!

Mult timp am crezut că acestea sunt doar superstiții,  ci animalele au alte motive pentru care se duc în acel loc sau manifestă anumite comportamente.  Prin studiu și întâmplări nu tocmai fericite, am strâns ceva informații care să mă ajute să aflu că bătrânii noștrii  aveau dreptate!

Cucuveaua și Bufnița !



Aceste două păsări chiar dacă fac parte din aceiași familie, sunt păsări cu caracteristici total diferite  din punct de vedere al structurii fizice. 
Prin zona mea, nu prea sunt bufnițe, ci doar cucuvele.

Sincer când auzeam una cântând în preajma curții  mele mereu mă speriam.

Potrivit bunicii mele, cucuveaua are 2 cântece:
- de pustiire al gospodăriei ( adică oamenii de acolo o să plece sau sunt plecați)

- de moarte ( cineva v-a murii în preajma acelei  gospodării).

Pustiirea gospodăriei !

După cum am spus,  acestea vin și cântă în locurile în care familiile au plecat din gospodării. Aici am înțeles motivul, le place liniștea și pot vâna liniștite, dar uneori cântă înainte ca acei oameni să plece... . Poste că simt acele energii,  altfel nu îmi explic???

Am suzit și eu cântecul , este cumva liniștit ...cu foarte mare pauză între sunetele emise , semn că sunt liniștite, nimic nu le deranjează aura. Eu una simt când le aud acest cântec, liniște . 

Cântecul de moarte !

După cum spuneam mai sus, dacă cântecul de " pustiu" este liniștit și îți dă o stare de calm, cântecul de moarte este unul care emană frică .
Cântecul este agitat, pauzele între sunete sunt foarte mici, aproape inexistente . Cântecul pare unul de jale.....

Exemplul1

Pe strada mea au murit în ultimii 2 ani cred că vreo 10 oameni, aproape   o generație.... . Acum  cred că 2 săptămâni, la casa vecinului meu care a murit am avut " concert de cucuvele ". Dacă nu au cântat vreo 3 zile de "se ridica părul pe tine"! 
I-am și zis mamei mele că ceva nu este în regulă !!! 

În noaptea care a murit vecina mea, au cântat atât de agitate, încât m-au speriat. A doua zi am aflat că vecina a fost găsită moartă!
Ce m-a surprins a fost că seara următoare nu le-am mai auzit!

Aici mi-am dat seama că ele simt vibrația morții care dă târcoale unui om, cu ceva timp înainte !

Exemplul 2

Lângă mine au stat 2  frați , unul a murit acum 2 ani , iar celălalt acum 1 an.
Înainte să moară, vecinul care a murit acum 1 an, dacă nu a cântat o cucuvea , de m-am și râs cu mama :" Îi cântă cucuveaua lui nea' Năstase!". Luasem în glumă această zicală, dar să vedeți cum s-a întors gluma pe noi. 

După ce auzisem cucuveaua cântând vreo câteva zile, dinineța am mers la fratele care murise pentru că aveam niște găini împreunate cu cele care fuseseră ale lui să le dăm drumul .
Eu având pe Derek mic și plangăcios de la colici,  îl plimbam să se liniștească  și am mers cu mama în acea dimineață să dăm drumul găinilor .  Eu în față, mama după mine ! Când ea își aruncă ochii peste gardul de plasă și îl vede pe vecinu lat în fața scării.  
Am sunat la salvare, familia, dar nu au mai avut ce să îi facă, pentru că  făcuse 
infarct. 

Asta m-a făcut să concluzionez că ele simt moartea , iar cântecul lor este la fel de agitat precum modul în care se produce moartea . 

Câinii !!



Alte animale care simt prezența morții sunt câinii ! 
 Se cunoaște deja simțurile dezvoltate posedate de câini, având un simț al mirosului de 10.000 de ori mai mare decât al omului, și un auz la fel de fin.

După cum am făcut și în cazul cucuvelei, nu am crezut acest mit Urlatul câinelui, dar urma să aflu.

Bunica mea a murit în 2017, după ce a tras vreo 2 săptămâni.  Nu a făcut ceva rău, dar îi plăcea viața și a luptat până îl ultima clipă  să trăiască. 

Eu numai locuiam cu părinții, și  am venit într-o seară să văd ce face ..... . Sincer vă spun, când am plecat urlau câinii    din sat de m-au speriat ! Unde mai pui că, ni-sa oprit mașina pe margine Dunării, iar când ne-am dat jos ...se auzeau chiar dacă eram la ceva spațiu de sat.... . A doua zi, m-a sunat tata, spunând-mi că a murit...

Pe lângă asta am mai avut experiențe și înainte cu urlatul câinilor, înainte ca cineva să moară sau să avem probleme.

Sper că v-a plăcut articolul și nu uitați să dați un like paginii de facebook a bunicii " La povești cu bunica Trandafira "!
Voi ați avut astfel de evenimente??? Aștept părerea voastră!
Eu am fost Cristina!
Pupici!


Comentarii

  1. Interesant și bine de știut. Mulțumesc Cristina ❤��

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarat si la noi in Dolj tot acelasi superstiti sint dar sint adevarate io cred dar e si cine nu crede

    RăspundețiȘtergere
  3. Bunica îmi spunea mereu că animalele simt lucrurile acestea.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Depresia antenatală! ( În sarcină)

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!