Demonul îndrăgostit! ( Partea a 5 a)

 Salut, dragi prieteni !



Vă mulțumesc pentru toate aprecierile oferite seriei " Demonul îndrăgostit "!

- Eu chiar sunt un demon!

- Cum adică ești un demon???

- Dacă nu pot ieși ziua și îmi petrec nopțile precum zi, ce sunt??

- Un suflet minunat!

În acel moment, mâinile fetei au cuprins gâtul demonului. O căldură puternică îi cuprinse corpul, iar pieptul începu ai bate !

- Ce frumos îți bate inima! Punând mâna pe pieptul lui care tremura.... . De acum încolo, o să îmi schimb și eu viața, noaptea o să o fac zi și ziua noapte! Tu o să fii familia mea, o să am grijă  de tine, exact cum mai apărat tu pe mine de acei oameni !

- Știi că ești foarte importantă pentru ei, o să te caute din nou ....

- De unde  știi??

- Am făcut parte din ei....

- Ai făcut incantații către Diavol??

- Este poveste lungă! 

-Sincer o să începem o viață nouă împreună. O îți arăt frumusețea acestei lumi, chiar dacă am avut numai experiențe negative...

Fata a început în prima noapte să aranjeze acea casă, care arăta groaznic, iar pe măsură ce totul se aranja,  casa arăta ca un loc foarte primitor.  

În una dintre camere a găsit vreo 3 saci de haine pentru copiii... . Văzându-le, și-a adus aminte de copilăria grea, când nu avea decât un rând de haine .... După ce le-a spălat și uscat, îi spune demonului:

- Pe tine cum te cheamă??? Noi nu ne știm nici numele....

 Demonul nu știa ce să îi spună?Dacă îi spunea numele lui demonic, Lucifer avea să se înfurie, pentru că cei care stiu numele demonului, poat să îl trimită în Iad....prin anumite incantații! Se gândii că fata nu avea cum să știe astfel de lucruri, indiferent cât de multe auzise fiind captivă ...

- Mă numesc Asmodeus!

- Parcă am auzit acest nume, dar nu știu de unde ..... ??

 Eu sunt Agnes Blanca ... 

- Ai un nume foarte frumos, Agnes...

- Este pus de mama mea....i-a spus tatei să îmi pună numele ăsta, parcă știa că o să fiu fată.... . Am auzit un nume ca al tău la cei care am fost vândută. Ziceau că mai sunt câteva luni până la ziua cea mare a eliberării, iar eu urma să fiu sacrificată.... . Nu ți-am spus, dar un mare rău o să vină pe Pământ,  iar eu urma să fiu un fel de mijloc....nici eu nu știu... . Mi-se spunea "fecioara prințului"!

- Coincidență de nume!

Atunci demonul se gândii foarte bine la ce îi povestise fata:"-Ăștia se pregătesc pentru eliberarea mea, deci ea tot a mea urma să fie, dacă ar știi ea că pentru mine urma să fie sacrificată....".

-Vreau să uit acele episoade, Asmodeus!

- Numai vreau să îmi pronunți numele, zi-mi domnule! Ți-am spus cum mă cheamă, să vezi că am încredere în tine!

- Am găsit hăinuțele astea, de unde le ai??

- Au fost aici când m-am mutat!

- Diseară o să vezi frumusețea bunătății.

Lacrimile i-au brăzdat fața demonului, iar mâinile cuprinseră corpul fetei intr-o strâbsoare temătoare....

- Ce s-a întâmplat ?

-Pentru prima dată în viață îmi este frică să nu pierd ceva pentru care am niște trăiri, fără să fac rău.... . După mult timp, îmi place binele prin tine....

- Ce frumos ai spus... . Și un sărut i-se pictă pe obraz demonului.....

Căldura din corp i-se intensifică, de parcă fierbea în groapa Iadului, dar mult mai bine....  . 

Era foarte confuz, mai era ceva timp și devenea din nou puternic, dar indiferent cat de mult aștepta ziua răzbunării pe omenire, parcă era trist... . Avea multe întrebări pentru Duhul Pământului, dar acesta nu  a mai venit la Demon....

Se făcu seară, iar Demonul era încă uimit de cele întâmple din cauza unei ființe umane, care nu de mult îi provoca numai sentimente negative .....

- Hai să mergem, domnule!

-  După tine, Agnes!

- O să mergem prima dată la o familie pe care o cunosc, are 3 copiii și sunt foarte săraci ....

- Cum spui tu!

Ajungând la acea familie, Agnes începe să strige :

- Tanti Ana ??? Vino la poartă !

- Cine este???

- Sunt Agnes!

- Mamă, am auzit ce a făcut tatăl tău! Ești bine??

- Cu ajutorul acestui domn sunt bine! M-a salvat din mâinile unor oameni foarte răi, iar acum am grijă de casa lui.

- Ce mă bucur !

- Uite ți-am adus niște haine la copiii.... nu sunt multe, dar te ajută!

-Doamne , nici nu știi ce mare nevoie aveam de ele....vezi că nu se găsesc ...

- Mă bucur, tanti Ana !

Demonul privea cu un sentiment ciudat fata, niciodată nu avusese sentimente" față  de nimic și nimeni, dar acum se gândea cum să facă să fie pe vecie împreună???!

- Hai la geam, să vezi bucuria pură!

Demonul privii cum acei copii sărmani se bucurară, iar lacrimile îl  năpădiră....

-Du-te  înainte că eu mi-am uitat bastonul la ușă! 

- Bine!

Demonul se dus la ușă unde puse 6 galbeni mari într-o pungă ! Bătu la ușă, apoi aruncă punga și fugii!

-Unde mergem, Agnes?? Mai avem 2 saci de haine !

-Mergem la orfelinat, am vorbit cu cei de acolo și ne așteaptă...

- Ai să vezi o iubire și mai pură ....

Ajungând la orfelinat, o mulțime de copii îi așteptau, iar la vederea demonului au început să spună :

- Tata, el este tata!

-Agnes, ce este asta??? Foarte nervos!

- Sunt copiii abandonați,  ei cred că oricine este "tata"! Au nevoie de iubire...

- Ciudat ....

Demonul a fost luat în brațe de vreo 10 copii, iar acesta a început să transpire un fel de apă neagră...care avea miros de ars ....

- Ce ați pățit domnule??

- Ies afară,  prea multă lumină ....boala mea....

Ieșind afară la întuneric, demonul se liniștii, dar începuse să emane căldură, el fiind rece ca gheața....acum avea aceiași căldură ca fata .... . Speriat ....fugii înapoi!

- Sunteți bine???

- Da!!!

Demonul și fata au petrecut ceva timp în compania copiilor, demonul expetimentând  tot felul de sentimente și trăiri.....

La fel ca la familia sărmană, demonul la plecare a lăsat o pungă cu 66 de galbeni mari orfelinatului. 

Seria faptelor bune a continuat în fiecare noapte. 

Ajutau bătrânii,  animalele, dar se și distrau foarte bine. Demonul era mai fericit că niciodată, faptele rele se transformaseră în bune.....

Fenomenele naturii începuseră să îi placă. Dansau în ploaie , priveau luna, iarba cum crește .... . Parcă erau doi îndrăgostiți ....

Într-una din zile fata îi spuse:

- Domnul meu , am ceva să vă mărturisesc....

- Orice !

- Eu m-am îndrăgostit de dumneavoastră....

- Ce înseamnă asta??? Nu înțeleg acest termen????

-Aducă inima îmi bate mai tare când vă văd și îmi doresc să formăm o familie!

- Nu  îmi doresc  așa ceva ! Imi place asa cum suntem!

- Vreau să știți că vă iubesc....

Demonul nu putea să accepte ceva ce nu înțelegea.... . Nu stia ce înseamnă cuvintele, el credea că este un fel de despărțire, și nu îi plăcea acest fapt, se atașase de ea....

- Nu  înteleg ce vrei să spui?? 

-O să vă demonstrez în timp



Zilele treceau,  iar Demonul se simțea atât de împlinit, mai mult decât fusese în Iad... 

Această fericire acea să se termine , prin venirea lui Lucifer!

- Asmodeus ??? I-ai spus numele tău??? 

[....]

Vă mulțumesc pentru citire! Sper că v-a plăcut! 

Nu uitați  să dați un like paginii de facebook a bunicii :" La povești cu bunica Trandafira !".

Eu am fost Cristina!

Pupici !!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Depresia antenatală! ( În sarcină)

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!