De ce Dumnezeu nu se arată oamenilor ?

 Salut, dragi prieteni!



Vă mulțumesc pentru toate aprecierile aduse articolelor mele!

Astăzi m-am hotărât să discut despre această întrebare pe care toți ne-o punem, de ce Dumnezeu nu se arată oamenilor?

Întrebarea aceasta mi-am pus-o de multe ori ??? Și prin ea am aflat că atunci când pui Universului aceiași întrebare de multe ori, un răspuns sigur vei afla !

Recunosc, am citit din Biblie, dar parcă toate acele date  despre un Dumnezeu care “pedepsește “ mă înspăimântau, mai ales Apocalipsa. Biblia este un cod și parte din istoria noastră a oamenilor care avem această credință, dar fiecare popor are o carte " a istoriei " propriei culturi și credințe!

 Ceea ce faci este  precum un “bumerang” care se întoarce cu ceea ce oferi!

În Biblie se spune că noi suntem atât de păcătoși încât Dumnezeu nu se arată din această cauză!  Da suntem păcătoși, dar nu asta este cauza.

Dacă Dumnezeu ne-a făcut după” chipul și asemănarea Lui "și ne iubește necondiționat, de ce nu se arată ? 

După multe cercetări am găsit o carte în care am aflat acest răspuns!

Cred in Biblie și Biserică, dar susțin ideea “ să nu știe dreapta ta, ce face stânga ta “! Am admirat pe strămoșii care se rugau în post și singurătate, nefiind adepta grandiosului de acum, precum și  unicitatea fiecărui om în a avea propria proiecție asupra lucrurilor. Oamenii tind să judece, iar cei judecați la rândul o să facă asta!

Să revenim la subiectul nostru! Când afli de ce nu se arată Dumnezeu, înveți să reapecți fiecare religie și fiecare om cu credința lui. Această acceptare liniștește .

Noi ca oameni avem dispute și din cauza “religiei “, pentru sintagma  " a mea este mai bună"!

Când învățăm să respectăm credințele tuturor, atunci suntem împăcați cu noi înșine . 

Sunt și cei care duc asta la extrem! Spre exemplu teroriștii  fac acele atacuri în numele unor credințe care le sunt îndoctrinare de mici de grupări care îi manipuleaază, mai ales dacă unii au anunite traume și nu au ghizi în viață. Se refugiază în astfel de culte din dorința de răzbunare, dar și din acea dorință de a avea un scop "măreț" cum cred ei... .

Credintele noastre trebuie sa aiba o limită, fără a face rău oamenilor,  ființelor și întregii planete.

Fac rău acestei lumi, crezând că o să primească răsplată în alta... . Ei nu gândesc că un rău, nu se răsplăteste cu bine ? 

 Chiar dacă avem trăsaturi diferite din punct de vedere fizic, poziție geografică diferită , credințe adaptate zonei unde ne-am născut, suntem uniți de acel cuvânt " oameni" !



Bobul de grâu, după ce este procesat capătă diverse forme : hrană pentru animale, făină pentru pâine, paste făinoase, dulciuri etc. ! Chiar dacă el își schimbă forma la bază este același bob de grâu !

Dumnezeu nu se arată sub o formă generală pentru că nu l-am crede! Ceea ce proiectăm noi în sufletele noastre la această idee de " Dumnezeu", nu se găsește în imaginea generală a tuturor oamenilor, deci marea majoritate ar contesta imaginea unică a Lui Dumnezeu.

Exact ca în exemplul cu "bobul de grâu", Dumnezeu este același la bază, doar că fiecare popor îl percepe în funcție de cultura zonei

Allah, Mahomed, Buddha, Shiva , Universul, Dumnezeu și mulți alți reprezentanți ai divinității sunt Unul singur, dar cu multe forme.

Dumnezeu a zis :" Cum să mă arăt sub o anumită formă, când eu sunt totul!".

Pentru a vă arăta că acesta este răspunsul, haideți să facem un exercițiu!

Exercițiu!
Închideți Ochii! Respirați ușor, pentru a vă calma mintea, întrebați în interiorul dumneavoastră :" Cum arată Dumnezeu pentru mine? ". Instant în interiorul  dumneavoastră o să  vă apară o imagine! Care este? Ce vă spune?

Mie îmi apare ca un bunic sau ca un prieten ! Oricum pentru mine Dumnezeu este bătrânul acela înțelept, prietenul căruia îi cer sfaturi și uneori mă cert! Această imagine mi-a fost proiectată în interior! 

Dacă eu vă spun că asta este forma lui Dumnezeu , mă credeți ? Normal că nu! Pentru că în sufletul fiecăruia este o imagine a creatorului, precum un tatuaj ... . De când venim pe lume, sufletul are "memorat" imaginea Creatorului! Sufletul simte iubirea Universală....de unde a venit...

Când am înțeles asta, am înțeles liniștea,  am înțeles că proiecția noastră asupra lui " Dumnezeu este diferită, dar la bază este un singur Dumnezeu cu multe forme, o "inimă Universală" de unde iubirea izvorăște pentru fiecare credință. 

Când mai aveți tendința să contestați religia altor state sau chiar diversitatea acestora de pe teritoriul țării noastre, să vă gândiți că omul acela prin " deschiderea " la o anunită viziune prezentată de alte culte, simt o regăsire și o proiecție a ceea ce cred în interior  despee Dumnezeu și este un fel de apropiere de Acesta.

Eu   respect religia fiecărui om, pentru că  noi avem același Dumnezeu, dar care apare în mod unic la fiecare persoană !

O să fac un articol mai amplu despre această temă în viitor !

Sper că v-a plăcut acest articol! Aștept părerile voastre în secțiunea de comentarii dacă ați realizat exercițiul propus de mine! Nu uitați și de un like paginii de facebook a bunicii: "La povești cu bunica Trandafira "!

Eu am fost Cristina !

Pupici !!!




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Depresia antenatală! ( În sarcină)

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!