Demonul îndrăgostit ! Partea a 6 a ( Venitea lui Lucifer)

 


Salut, dragi prieteni!

Mulțumesc pentru toate aprecierile oferite articolelor  mele !

Astăzi o să continuăm seria :"Demonul îndrăgostit !".

- Asmodeus, de ce ai spus numele ?? Vrei să fi distrus ?? Vrei să ajungi în Fântâna Uitării să îți revii ???

- Lucifer.....

- Tu ai uitat cine ești? Vrei să îți reamintesc?

- Lucifer, eu.....

- Tu ce??? Mai ai puterea să ridici privirea la mine ??

- Pentru ea, da!

- De când stai prin preajma Duhului ai uitat cine ești...

- Nu am uitat cine sunt, dar cred că mă pot schimba ...

- Diavolii, nu se schimbă niciodată! Cum să te schimbi tu?

- M-am schimbat! Am inimă .....

- Tu nu ai nici-o inimă ! Tu ai în sânge, răul! Ai uitat când te-ai alăturat mie ce ai jurat?

-  Nu am uitat...

- Să nu uiți niciodată! Eu am avut încredere în tine, doar ești Prințul Iadului !

- Da...

- Te-am trimis pe Pământ, că te plângeai că vrei experiențe noi, că tu poți să ispitești prin metodele tale mai mulți oameni....

- Așa am zis!

- Acum ce s-a întâmplat, te-a ispitit pe tine o femeie?

- Mă simt ciudat, Lucifer! Îmi place binele! Îmi place ea....

- Auzi, se simte ciudat ! 

- Da!

- Se vede că ai venit pe Pământ printr-un suflet pur....  

- Știu cum am venit!

- Nu m-am gândit că acest mijloc îmi v-a afecta Demonul.....

- Tu ai păcălit un suflet pur ! Eu nu pot să fac asta ....

- Da, am păcălit  să vi tu pe Pământ!

- Eu, nu pot să fac asta !

- Demonule, ai uitat planul? Ești Prințul Iadului și ai nevoie de o prințesă.... 

- Ea este mijlocul?

- Ce nu ți-am dat seama că ea este un astfel de suflet? 

- Ba da....

- Ema trebuie să vină prin ea ! Astfel puteți aduce pe Pământ din Iad multe progenituri .....

- Ema, nu reprezintă nimic pentru mine ....

- Ema este prințesa ta din Iad! O să se supere tare rău când o să audă ce faci tu pe aici....

- Nu vreau să aud de ea!

- Tu ți-ai ales-o în Iad ! Te-a afectat tare rău statul pe Pămănt ....

- Nu vreau să te mai slujesc ! Vreau să fiu liber!

- Ti crezi că faci ce vrei? Eu sunt stăpânul tău! Acum te i-au în Iad și te arunc în cel mai aprins loc ..... . Ai noroc că ai fost lângă mine când am plecat din Rai ?Nu m-ai dezamăgit niciodată, până acum...

- Nu vreau să mai fiu nimic! 

- Asmodeus, tu ești diavol, răul îl ai în sânge....m-ai ales ! Mă bucur că i-ai câștigat încrederea.... . 

- Nu vreau să fac ca tine ....

- Dar ce am făcut eu?

- Ai sacrificat-o pe ea ! Nu uita că tu ai statuia "mamei mele " pure în Iad , oare de ce ?

- Eu fac asta pentru ca neamul diavolului să prospere, cu orice sacrificiu ! Nu am nici-o statuie....

- Tu ai simțit  ce simt eu ! Te-a ales pentru că știa că simți la fel, altfel nu o convingeai să facă nimic...

- Sufletele pure sunt ispita Duhului pentru mine, dar eu le-am găsit rolul în favoarea mea !

- Minți! De la mine, nu ai mai vânat alt suflet pur! Care este scopul? 

- Scopul meu este să o aduc pe Ema! 

- Lucifer, tu știi că după ce sacrifici un suflet pur acesta se întoarce la Duh și redevine înger sau dacă acestă dezamăgire nu îl distruge, mai vine pe Pământ?

- Nu îmi pasă! 

- O aștepți  pe ea?

- Nu astept pe nimeni!

- Cum o să faci? Agnes nu este acel suflet! Care este scopul tău?

- Este mai complex decat ți-se pare !

- M-am prins! 

- Nu te-ai prins de nimic! Nu pot să știu viitorul , nici ce gândești tu, dar o să pun demonul Umbrei să te păzească, pentru că am planuri mari cu tine și fata asta ! La final o să te scufund chiar eu în Fântâna Uitării .....

- O să găsesc o cale, să nu pui ghiara pe ea!

- Poate o să găsesc eu calea să te fac iar cine erai ! Vezi că Umbră o să ajungă în ceva timp, poate ai să îi spui ceva fără să știu eu ....

- Nu o să fie ca tine Lucifer!

- Când Marțian o să vină după ea, să fi pregătit pentru ritualul transportului!

- Niciodată!

Lucifer a plecat, dar Asmodeus se tot gândea ce să facă ?? Unde să o ascundă pe fată ? Atunci îi venii o idee ...


Mulțumesc pentru interesul acordat acestei povești ! Ne vedem la următorul articol.

Nu uitați să dați un like paginii de facebook a bunicii :" La povești cu bunica Trandafira "!

Eu am fost Cristina !

Pupici !



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Depresia antenatală! ( În sarcină)

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!