Demonul îndragostit ! Partea a 7a ( Fuga)

 Salut, dragi prieteni !



Vă mulțumesc pentru toate aprecierile oferite articolelor mele !

Asmodeus se tot gândea ce să facă? Mai era puțin și urma să vină Umbră, cel care urma să îl păzească până la momentul " sacrificiului "!

Atunci intră pe ușă Agnes :

- Salut! Ce faci ?

- Trebuie să plecăm ! 

- Ce ai ?

- Trebuie să plecăm într-un loc sigur ! Oare unde să te duc ? 

- Nu înțeleg ???

- Trebuie să sosească !! Unde să o duc ??? Pe unde umblii Duhule???

- Ce ai ???

- I-ați niște haine și tot ce ai sfânt ! O să avem nevoie !!!

- Ești  foarte agitat! Nu înțeleg nimic???

- O să îți povestesc pe drum !

- Nu merg!

- Ba da! Pentru că vine ...

- Lucifer !!! Umbră!!!

Fata și-a luat exact ce îi spusese demonul și au plecat.

Pe drum fata îi spune :

- Unde mergem ??

- Într-un loc sigur!

- Dar ce mă urmărește? Lângă tine mă simt în siguranță!

- Eu sunt cauza problemelor tale !

- Nu!

- O să  îți mărturisesc ceva ....






- Ce ???

- Sper să nu te sperii și să ai încredere...

- Mai rău decât ce am pățit, nu are cum!

- Este mai rău...

- Ești pe moarte??

- Eu nu mor niciodată ! Sunt un demon...

- Cum adică??

- Îi știi pe oamenii aceia care te-au cumpărat ??

- Da! Doreau să mă sacrifice într-un ritual ...

- Pentru mine....

- Da!

- Nu se poate ....nu se poate ....

- Situația este și  mai rea... sunt prințul Iadului....

- Vreau să plec....

- Nu ai unde ! O să te găsească ....lângă mine mai este o șansă...

- Mi-am dat seama că ceva nu este bine....

- Îmi pare rău.. .

- Să nu îți pară....

- De ce??

- Probabil știi că sunt un suflet pur??

- Am simțit că ești specială, dar mai apoi Marțian mi-a povestit .....

- Tu cum ai venit pe Pământ ?

- Prin unul ca voi ....

- Eu am venit de multe ori pe Pământ, dar nici o experiență nu m-a făcut să am acea împlinire  ...

- Știu ...

- Noi ne cunoaștem,  dar numai știm nimic!

- Eu m-am scufundat în Fântâna Uitării .....numai Știu mare lucru... 

- Noi eram fericiți lângă Dumnezeu, până ce Lucifer împreună  cu voi, doreați să fiți  ca Dumnezeu ....

-Partea asta o stiu ...

- Nu o știi  toată !

- După ce Dumnezeu ne-a alungat am creat Iadul , nu ne-a interesat de voi ..

- Mulți  îngeri au fost și ei confuzi, dar i-au rămas fideli lui Dumnezeu.... . Dumnezeu le-a simțit confuzia și i-a "aruncat " pe Pământ ca " Îngeri căzuți"...

- Am distrus mulți....

- Uneori este mai bine să taci....

- Spuneam si eu .. .

- Restul am fost imparțiali, dar mulți dintre " Îngerii căzuți " găseau iubirea! Iubirea avea atâtea forme pe Pământ .....

- Pănă și când faci rău simți această plăcere ! Pot spune că o iubeam.. 

- Vrei să îți spun?

- Da ! Continuă ...

- Atunci, Dumnezeu ne-a auzit confuzia și ne-a zis :

- Am auzit confuzia voastră! Nu vreți  să fiți oameni, dar nici îngeri! 

- Doamne, nouă ne place să fim îngeri și să te slujim ! Nu ne place ce a făcut Lucifer, doar că ni-se pare foarte interesant acest sentiment trăit de " Îngerii căzuți " de pe Pământ....

- Înțeleg !

- Vrem și noi să mergem pe Pământ, dar după vrem să venim înapoi la tine ...

Atunci, Dumnezeu a scos un fel de hartă sub formă de inimă. Ne-a dat la fiecare o bucată spunând:

- Am dat la fiecare  ce a dorit! Sunteți îngeri fideli și iubitori, iar pentru asta meritați și voi " liber arbitru"....

- Ce facem cu aceste bucăți ?

- Aceste bucăți din " inima universală" o să vă ajute foarte mult !

- Cum???



- Voi ziceți că mersul pe Pământ este un fel  de " excursie", dar mulți dintre voi o să aveți expetiențe care o să vă schimbe ...

- Doamne, noi venim înapoi !

- O să veniți, dar sub alte forme...

- Ce rol au aceste bucățele ?

- Aceste bucățele o să vă ajute, dacă vreți să veniți înapoi în Rai sau poate o să vreți să deveniți oameni, dar mai este una care sper să nu o folosiți .....

- Care?

- Puteți să mergeți în Iad la Lucifer......

- Niciodată !!

- Cineva dintre voi o v-a folosi....

- Nu credem....

- Ba da!  

- Auzi,  Agnes ??? 

- Da!

- A făcut Dumnezeu asta ?

- Cu voi nu a făcut la fel ?

- Ba da....

- Dumnezeu ne lasă să luăm propriile decizii, la fel ca un copil care se desprinde de părinte... 

- Cum zici tu ....

- Da!

- Pare interesant ce a făcut Dumnezeu cu voi , poți continua?

- Da! Și uite așa noi am venit pe Pământ  .....

- Prin ce?

- Prin oameni am venit !

- Cum?

- Erau oameni buni, credincioși care nu puteau să aibă copii și numai credeau să aibă astfel de binecuvântare .... . Noi i-am ales. ..

- Interesant ....

- Mama mea a murit la nașterea mea, pentru că era foarte bătrână, dar i-am moștenit sufletul bun... . Cu toate că suntem îngeri, moștenim  caracter umane .....

- Eu am venit prin .....

- Știu! Ai venit printr-un "suflet pur " .... mi-ai spus, dar am simțit din prima clipă aura mamei tale  ....

- Eu sunt Diavol !

- Și eu sunt înger! Ți-se pare că nu am moștenit caracter uman? 

- Eu ce sunt acum?

- Un total de 3! Diavol, om și înger .....

- Dar am făcut rău acestei lumi ?

- Pentru că ai exprimat doar această parte..... 

- Așa este .... . După ce te-am întâlnit am simțit acea atracție față de tine, dar îmi bătea ceva în piept....și curgea "apă din ochi "....

- Odată ce te-ai conectat la energia mea, celălate părți s-au exprimat ...

- Tu de câte ori ai venit pe Pământ ?

- Nu ți-am spus că de multe ori... 

- De câte ori ?

- Nu vreau să spun....

- Ce v-a mai zis Dumnezeu ?

- Ne-a trimis pe Pământ și ne-a spus că " Duhul Pământului", fratele său o să aibă grijă de noi....

- Duhul ăsta, mi-a stricat multe distracții... 

- El este responsabil de echilibru...

- M-a închis în acea casă, dar cred că a fost un lucru interesant...

- Tu m-ai crezut când am spus că sunt  bolnav?

- Am dorit experiența! Sunt umană, caut iubirea ....

- Ai simțit asta la mine ?

- Da... .  Acum spunem voi ce ați făcut după plecarea din Rai? Și unde mergem?

- Mergem la Biserica celor 3 Sfinți, trebuie să te ascund acolo...

- De ce?

- Lucifer are planuri cu tine, iar eu nu pot îngădui să pățești ceva....

- Știu planurile lui, de când m-a cumpărat Marțian ...

- Cum de nu ai ripostat?

- Am ripostat ! Am fugit și m-am    ascuns ...

- Ca înger !?

- Aici nu am putere, doar cea descoperită de Lucifer...

-  Transport pentru noi cei mai puternici Diavoli!

- Lucifer a căzut în propria capcană !

- Cum?

- A păcălit sufletul mamei tale, dar el este cel păcălit, cu toată viclenia lui...

- Are statuia acelui suflet în Iad...

- El nu a dorit să o sacrifice, dar mândria l-a târât a doua oară....

- Ce s-a întâmplat cu ea?

- Poate o să îți spun....

-Mulțumesc !

- Voi ce ați făcut după plecare ?

-O să îți povestesc !

-Super!

- Hai să mergem,  Umbră se apropie ...  [......].


Mulțumesc pentru că ați citit povestea în continuare .... .

Este  puțin cam lungă povestea, dar nu vreau să omit anume detalii!

Să nu uitați de un like paginii de facebook a bunicii:" La povești cu bunica Trandafira "...

Eu am fost Cristina !

Pupici








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Depresia antenatală! ( În sarcină)

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!