Viziunile despre viitor ale oamenilor aflați pe moarte! ( Prima parte)

Salut, dragi prieteni !

Vă mulțumesc pentru toate aprecierile aduse articolelor mele!

Astăzi o să abordăm un subiect foarte important,și anume despre anumite viziuni pe care oamenii le au atunci când sunt la " granița dintre lumi "!

După cum știți, moartea este doar "ușa" către o altă lume. O lume spirituală a cărei existență a fost  dovedită prin multitudinea de experiențe pe care oamenii le-au avut prin așa numita "moarte clinică ", atunci când numai aparatele mențin în viață corpul pământean.

Acest subiect m-a pasionat încă de mică, dar pe lângă aflarea detaliilor despre o altă lume, oamenii care sunt pe moarte pot vedea și evenimente care urmează să se întâmple în viitorul familiei.

Când omul este pe moarte,  sufletul începe să se despartă de trup, dar nu total, deoarece omul poate să relateze detaliile pe care le percepe în drumul spre veșnicie.

Am să vă dau 2 exemple în prima parte a acestei serii, pentru că nu vreau să aglomerez articolul.

Exemplul numărul 1!



Acest exemplu este unul foarte dureros pentru mine, deoarece o privește pe bunica mea care a murit în același an în care eu m-am născut.  Data aceea se apropie, 24 februarie, iar acest articol este dedicat în amintirea sa!

Bunica mea din partea mamei, a murit la 43 de ani din cauză că avea un fel de pungă de lichid între ficat și plămâni sau ceva de genul. Mult timp am dorit să i-au dosarul de la spital, dar nu am dorit să amplific durerea mamei. 

Trebuia să ajungă la un spital, mama a zis că din Craiova, dar doctorii din Severin s-au crezut mai deștepți și în loc să meargă în alt loc pentru extragerea pungii, i-au înțepat-o și în 3 zile a murit . 

În aceste 3 zile de agonie, bunica Geta îi spune mamei :

"- Al naibii el inginerul cu părul lui al alb, el îl însoară pe tactu' !

- Cum mamă?

- El îl însoară !"

Mama a crezut că halucinează și  nu a băgat în seamă astfel de treburi. 

Bunica a murit, iar premoniția s-a adeverit .

În vremea aceea era un inginer care stătea într-un sat vecin care se cunoștea cu bunicu' și i-a făcut cunoștință cu bunica mea vitregă. Nici nu a apucat bunica să facă 6 săptămâni că bunicul meu s-a însurat! Știu  asta deoarece la pomana bunicii a fost și  ea prezentă și îi spunea lumea să nu pună mâna pe colaci....

Din toate astea reiese că bunica a văzut aceste scene, de aceea a murit supărată și amărâtă.... . Premoniția s-a adeverit, chiar mai curând decât credea mama ...

Exemplul numărul 2!

Bunica din partea tatălui, Trandafira a murit în 2017 pe data de 24 Ianuarie. Făcea dializă, iar fistula prin care sângele era purificat a cedat și a avut 3 hemoragii .

Eu am stat lângă ea și mă pomenesc că îmi zice :

"- Îl văd pe fratele tău! Trebuie să îți dau bani să îți cumperi haine noi !

- Ce ai mamaie ?

- Să luăm haine noi pentru Cristina !

- Ce haine mamaie ?

- Nu ai haine să îți dea 20 de milioane să îți cumperi...

- Am haine, mamaie!

- Nu ai !"

În clipele alea am crezut că o să mor și eu, dar mai târziu am aflat ce a dorit să spună! 

Ce a văzut ea, nu era fratele meu, ci copilul meu .  " Hainele" pe care nu le aveam erau cele de mamă, pentru că aveam unele probleme  ginecologice. 

Bunica a văzut ce urma să se întâmple, dar cred că și moartea sa a avut un rol în  binecuvântarea pe care am primit-o.

Acestea au fost o parte din premoninițiile pe care le-am aflat! Dacă și voi ați  fost părtași, sau auzit de astfel de întâmplări, nu ezitați să îmi scrieți în comentarii.

Nu uitați  de un like paginii de facebook a bunicii:"La povești cu bunica Trandafira "!

Eu am fost, Cristina !

Pupici !!

Comentarii

  1. Mulțumim..și D-zeu să le aibă în grădina raiului pe cele două bunici Geta și Trandafira. O seară liniștită la toți ❤💥

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Depresia antenatală! ( În sarcină)

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!